فروشگاه اپلیکیشن و بازی اپ استور، کامل ترین فروشگاهی است که شما میتوانید اپلیکیشن و بازی های مورد نیاز خود را در آن جستجو کرده و خریداری و دانلود کنید. در این آموزش به نحوه استفاده از اپ استور آیفون و آیپد خواهیم پرداخت.

۱. 

اپلیکیشن پیشفرض App Store را اجرا کنید. این اپلیکیشن داراری پنج بخش اصلی است.

توجه داشته باشید در قسمت Featured، اپل اپلیکیشن و بازی های جدید و ویژه را برای دسترسی و معرفی بهتر در آنجا قرار میدهد. در قسمت Top Charts میتوانید به محبوبترین ها دسترسی داشته باشید.

۲.

اپلیکیشن و بازی دلخواه خود را انتخاب کرده، در صورت رایگان بودن دکمه Get و در صورت پولی بودن، دکمه قیمت را تپ کنید. 

توجه داشته باشید درصورتی که اپلیکیشن و بازی مورد نظر دارای محتویات پولی باشند، در زیر دکمه خرید یا دانلود با نوشته In-App Purchases مشخص میشوند.

۳.

کافی است مشخصات اپل آیدی خود را وارد کرده و درنهایت منتظر بمانید تا کامل دانلود شود. آیکون اپ ها به صفحه اصلی اضافه شده و حالتی تیره رنگ خواهند داشت. با تکمیل دانلود و چرخش دایره ایی این فرایند، اپ مورد نظر شما نصب خواهد شد. 

توجه داشته باشید در حین دانلود میتوانید با تپ کردن آیکون اپ ها آنهار متوقف کرده و با تپ دوباره آنها را استارت کنید. 

۴.

درصورتی که دانلود یا خریدی در اپ استور انجام دهید، میتوانید سابقه فعالیت خود را در بخش Purchased مشاهده و به آنها دسترسی داشته باشید. این بخش در قسمت Updates قرار دارد. 

توجه داشته باشید در صورت ارائه آپدیت از سوی توسعه دهنده اپلیکیشن و بازی نصب شده بر روی دستگاه خود، میتوانید آنها را در بخش Updates بروزرسانی کنید. درضمن میتوانید برای فعال کردن بروزرسانی خودکار وارد تنظیمات و بخش iTunes & App Stores شده و گزینه Updates را در بخش Automatic Downloads را فعال کنید. 

خرید محصولات اپل

شما میتوانید جدیدترین مدل های مک، آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تیوی، آیپاد و لوازم جانبی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید