طراحی

جعبه آلومینیومی شگف انگیز مک مینی یک سیستم جمع و جور، اقتصادی و قدرتمند است. میتوانید مانیتور، کیبورد و موس خود را به آن متصل کنید و یک سیستم دسکتاپ قدرتمند با سیستم عامل مکینتاش داشته باشید.

جنس بدنه مک مینی از جنس آلومینیوم میباشد. مک مینی ابعادی در ارتفاع ۳.۶ سانتیمتری و طول و عرض ۱۹.۷ سانتیمتری و وزن یک کیلو و دویست گرمی دارد. بر روی دستگاه لوگوی مشکی رنگ اپل به چشم میخورد.

همه پورت های مورد نیاز در پشت دستگاه قرار داده شده است. پشت دستگاه دکمه پاور، ورودی کابل برق، پورت گیگابیت اترنت، پورت خروجی HDMI، دو عدد پورت تاندربولت، چهار عدد پورت USB 3، اسلایت کارت حافظه، ورودی صدا و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون قرار دارد. اگر دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ مک با قیمت مناسب و در عین حال قدرتمند هستید، مک مینی مناسب شما است.

سخت افزار

مک مینی از پردازنده دو هسته ای نسل چهارم Core اینتل بهره میبرد. اپل مک مینی را با سه سیستم سخت افزاری متفاوت عرضه کرده است. مدل پایه مک مینی دارای پردازنده Core i5 اینتل و با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، گرافیک سری ۵۰۰۰ اچ دی اینتل، ۴ گیگابایت رم با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتزی از نوع LPDDR3 و ۵۰۰ گیگابایت هارددیسک میباشد.

مدل نیمه حرفه ای مک مینی دارای پردازنده Core i5 اینتل و با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی، گرافیک سری Iris Pro اینتل، ۸ گیگابایت رم با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتزی و از نوع LPDDR3 و یک ترابایت هارددیسک میباشد. مدل حرفه ای مک مینی دارای پردازنده Core i5 اینتل و با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی، گرافیک سری Iris Pro اینتل، ۸ گیگابایت رم با فرکانس ۱۶۰۰ مگاهرتزی و از نوع LPDDR3 و یک ترابایت فیوژن درایو میباشد.

فیوژن درایو محصول اختصاصی اپل از ترکیب حافظه SSD و هارددیسک میباشد. ترکیبی که سیستم عامل و برنامه هایش برای سرعت در اجرا و فعالیت بر روی حافظه SSD قرار میگیرند. باقی اطلاعات غیر ضروری و آرشیوی بر روی هارددیسک قرار خواهد گرفت که نهایتا هزینه تمام شده، یک محصول مقرون بصرفه تر خواهد بود. ارتباط بیسیم مک مینی از طریق Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac و بلوتوث نسل چهارم صورت میگیرد.

خرید مک مینی

شما میتوانید مک مینی را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید