طراحی

فوق العاده باریک و سبک، بطوری که بعد از در دست گرفتنش دیگر دلتان نمیخواهید آن را زمین بگزارید. آیپد ایر ۲ یک تبلت استاندارد و رویایی است. نخستین چیزی که بعد از در دست گرفتن آیپد ایر ۲ نظر شما را جلب خواهد کرد قطر فوق العاده کم و وزن سبک آن خواهد بود. حتما پیش خودتان خواهید گفت، اپل چگونه به این تکنولوژی دست پیدا کرده که چنین تبلتی را ساخته است. جواب آن هم این یک جمله است، غیر ممکن ها توسط اپل ممکن میشوند. ایپد ایر ۲ از جنس آلومینیوم میباشد. فلزی دوستداشتنی که اپل در تمامی محصولات خود از آن استفاده میکند. آلیاژی که حالا به بلوغ خود رسیده و بسیار مستحکم تر شده است.

آیپد ایر ۲ در سه رنگ خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی و با ابعاد ۲۴۰ در ۱۶۹.۵ میلی متر و قطری به اندازه ۶.۱ میلی متر، بله درست خوانده اید، فقط ۶.۱ میلی متر ضخامت دارد. وزن آیپد ایر ۲ برای مدل وای فای ۴۳۷ گرم و برای مدل سلولار (سیمکارت خور) ۴۴۴ گرم میباشد. قسمت جلویی آن را صفحه نمایش فوق العاده‌ی رتینا با سایز ۹،۷ اینچی، دوربین فیس تایم و حسگر اثر انگشت قرار دارد. در قسمت سمت راست دکمه‌های تغییر صدا و در بالای آن دکمه پاور و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون جای گرفته است. درگاه لایتنینگ و دو اسپیکر قدرتمند این تبلت هم در قسمت پایین و در پشت آیپد ایر ۲ هم دوربین ۸ مگاپیکسلی، میکروفون دوگانه و لوگو اپل از جنس فلز ضد خش قرار گرفته اند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیپد ایر ۲ کیفیتی خیره کننده دارد. به طرز حیرت انگیزی نازک طراحی و ساخته شده است. صفحه نمایش رتینای آیپد ایر ۲ دارای وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ و تراکم ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ را دارا میباشد. این صفحه نمایش با جای دادن ۳.۱ میلیون پیکسل در خود، کیفیت فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد. تناسب صفحه نمایش آیپد ایر ۲، ۴ به ۳ میباشد. صفحه نمایش ۳ لایه و با پوشش سفارشی خود باعث کاهش تابش نور تا میزان ۵۶ درصد شده است. همه چیز واضح و با کیفیت است. 

سخت افزار

قدرتی عظیم در یک بدنه فوق العاده نازک. اپل آیپد ایر ۲ را به پردازنده A8X با معماری ۶۴ بیتی ساخت خود و پردازنده حرکتی M8 مجهز کرده است. حالا این پردازند ۴۰ درصد سریعتر از نسل قبلی خود میباشد. عملکرد گرافیکی آیپد ایر ۲ فوق العاده خواهد بود. قدرتی که قبل از آن فقط در کامپیوتر ها و کنسول های بازی وجود داشته است. عملکرد گرافیکی در بازی ها عالی و در صفحه نمایش رتینا پر زرق و برق است. کار های شما سریع تر انجام خواهد شد، در آیپد ایر ۲ با خیالی راحت به ویرایش فایل های ویدیویی بپردازید، مدلسازی و طراحی کنید، بازی های گرافیکی انجام دهید، همه و همه با سرعت فوق العاده انجام میشوند. اپل آیپد ایر ۲ با  سه حجم ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار شده است. ارتباط بیسیم آیپد پرو از طریق Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a/​b/​g/​n/​ac و پشتیبانی از ۲۰ باند LTE تا سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و بلوتوث نسخه ۴.۲ صورت میگیرد. حالا با خیالی راحت و آسوده از اطلاعات شخصی خود در آیپد ایر ۲ محافظت کنید. آیپد ایر ۲ مجهز به حسگر اثر انگشت میباشد. امنیتی فوق العاده در نوک انگشتانتان.

دوربین

آیپد ایر ۲ دارای دو دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات تصویری و ثبت تصاویر سلفی قرار داده شده است.

سنسور پیشرفته ۸ مگاپیکسلی آیپد ایر ۲ تصاویر زیبا و ویدیو های با کیفیت Full HD ثبت میکند. این دوربین ویژگیهای تشخیص چهره، تایم لپس، ثبت متوالی تصاویر و فیلم برداری آهسته با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارا میباشد.

نتایج عکاسی و تصویر برداری بسیار خوب بوده و کمبودی احساس نمیشود.

سیستم عامل

سیستم عامل iOS 9 در آیپد ایر ۲ مانند سایر آیپد ها امکانات و ویژگی های فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد. حالا میتوانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کرده و از آن استفاده کنید. در مواقع ضروری دست خود را از لبه سمت راست نمایشگر کشیده و از برنامه مورد نظر خود بدون خروج از برنامه اصلی، بهره بگیرید. حالا میتوانید در برنامه یادداشت برداری Note از امکانات درج تصاویر، فیلم ها و صدا ها استفاده کنید. خط کش را انتخاب کرده و خط های دلخواه خود را رسم کنید. از قلم ها و رنگهای مختلف برای کشیدن نقاشی، طرح و نوشته های خود استفاده کنید. به فروشگاه اپلیکیشن و بازی اپ استور رفته و برنامه های مورد نیاز خود را در دنیای تمام نشدنی آن جستجو کرده و نصب کنید. تمامی بخش ها برای استفاده بی نقص تر بهبود داشته اند و تجربه فوق العاده ای از یک صفحه لمسی در اختیار شما قرار میدهد. سرعت استفاده و انجام کارها فوق العاده است. 

باتری

آیپد ایر ۲ با وجود بدنه نازک به یک باتری قدرتمند جهت تامین انرژی صفحه نمایش رتینا و سخت افزار پیشرفته خود مجهز شده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید تا ۱۰ ساعت با خیالی آسوده با آن کار کنید.

خرید آیپد ایر ۲

شما میتوانید آیپد ایر ۲ را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید