طراحی

کوچکترین عضو خانواده آیپد ها، حلا باریکتر و قدرتمندتر شده است. آیپدی کوچک و بسیار قدرتمند برای شما ای که تبلت های کوچک را میپسندید، ساخته شده است. جنس  بدنه آیپد مینی ۴ از جنس آلومینیوم بوده و همانند آیپد ایر ۲ دارای ضخامت ۶.۱ میلیمتری و دارای ابعادی به اندازه ۲۰۳.۲ در ۱۳۴.۸ میلیمتر میباشد.

وزن آیپد مینی ۴ برای مدل وای فای ۲۹۹ گرم و برای مدل سلولار (سیمکارت خور) ۳۰۴ گرم میباشد. قسمت جلویی آن را صفحه نمایش فوق العاده رتینا با سایز ۷.۹ اینچی، دوربین فیس تایم و حسگر اثر انگشت قرار دارد.

در قسمت سمت راست دکمهای تغییر صدا و در بالای آن دکمه پاور و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون جای گرفته است. درگاه لایتنینگ و دو اسپیکر قدرتمند این تبلت هم در قسمت پایین و در پشت آیپد مینی ۴ دوربین ۸ مگاپیکسلی، میکروفون دوگانه و لوگو اپل از جنس فلز ضد خش قرار گرفته اند. آیپد مینی ۴ در سه رنگ خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی تولید و عرضه شده است.

صفحه نمایش

آیپد مینی ۴ دارای با کیفیت ترین صفحه نمایش در دسته آیپد ها میباشد. به طرز حیرت انگیزی نازک طراحی و ساخته شده است. صفحه نمایش رتینای آیپد ایر ۲ دارای وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ و تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را دارا میباشد. تراکم ۳۲۶ پیکسلی آیپد مینی ۴ خود را یک در دسته آیپد ها پیشتاز میکند.

این صفحه نمایش با جای دادن ۳.۱ میلیون پیکسل فقط در فضای ۷.۹ اینچ، کیفیت فوق العاده ای در روبرو دیدگان شما قرار میدهد. تناسب صفحه نمایش آیپد مینی ۴ هم مانند سایر آیپد ها، ۴ به ۳ میباشد. صفحه نمایش ۳ لایه و با پوشش سفارشی خود باعث کاهش تابش نور تا میزان ۵۶ درصد شده است. همه چیز واضح و با کیفیت است. قطعا از تماشای عکسها، ویدیوها و انجام بازی ها لذت فوق العاده ای را خواهید برد.

سخت افزار

قدرتمند در یک بدنه فوق العاده کوچک و نازک. اپل آیپد مینی ۴ را به پردازنده A8 با معماری ۶۴ بیتی ساخت خود و پردازنده حرکتی M8 مجهز کرده است. عملکرد گرافیکی در بازی ها عالی و در صفحه نمایش رتینا پر زرق و برق است. کار های شما با سرعت فوق العاده ای انجام خواهند شد. اپل آیپد مینی ۴ را در سه حجم ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار کرده است. ارتباط بیسیم آیپد مینی ۴ از طریق Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱a/​b/​g/​n/​ac و پشتیبانی از ۲۰ باند LTE تا سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و بلوتوث نسخه ۴.۲ صورت میگیرد. آیپد مینی ۴ هم به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. حالا با خیالی راحت و آسوده از اطلاعات شخصی خود در آیپد مینی ۴ محافظت کنید.

دوربین

آیپد مینی ۴ دارای دو دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات تصویری و ثبت تصاویر سلفی قرار داده شده است. سنسور پیشرفته ۸ مگاپیکسلی آیپد مینی ۴ تصاویر زیبا و ویدیو های با کیفیت Full HD ثبت میکند.

این دوربین ویژگیهای تشخیص چهره، تایم لپس، ثبت متوالی تصاویر و فیلم برداری آهسته با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارا میباشد. نتایج عکاسی و تصویر برداری بسیار خوب بوده و کمبودی احساس نمیشود.

سیستم عامل و باتری

سیستم عامل iOS 9 در آیپد مینی ۴ مانند سایر آیپد ها امکانات و ویژگی های فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد. حالا میتوانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کرده و از آن استفاده کنید. در مواقع ضروری دست خود را از لبه سمت راست نمایشگر کشیده و از برنامه مورد نظر خود بدون خروج از برنامه اصلی، بهره بگیرید.

حالا میتوانید در برنامه یادداشت برداری Note از امکانات درج تصاویر، فیلم ها و صدا ها استفاده کنید. خط کش را انتخاب کرده و خط های دلخواه خود را رسم کنید. از قلم ها و رنگهای مختلف برای کشیدن نقاشی، طرح و نوشته های خود استفاده کنید.

به فروشگاه اپلیکیشن و بازی اپ استور رفته و برنامه های مورد نیاز خود را در دنیای تمام نشدنی آن جستجو کرده و نصب کنید. تمامی بخش ها برای استفاده بی نقص تر بهبود داشته اند و تجربه فوق العاده ای از یک صفحه لمسی در اختیار شما قرار میدهد. سرعت استفاده و انجام کارها فوق العاده است. 

آیپد ایر مینی ۴ با وجود بدنه کوچک و باریک به یک باتری قدرتمند جهت تامین انرژی صفحه نمایش رتینا و سخت افزار پیشرفته خود مجهز شده است. با یک بار شارژ کامل میتوانید تا ۱۰ ساعت با خیالی آسوده با آن کار کنید.

خرید آیپد مینی ۴

شما میتوانید آیپد مینی ۴ را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید