اپل، امروز بتای چهارم iOS 9.3.2  خود را برای توسعه دهندگان و عموم منتشر کرده است. توسعه دهنگان همچنین امروز با بتای چهارم OS X El Capitan 10.11.5 و tvOS 9.2.01 ملاقات کردند. نسخه آخر توسعه‌دهندگان و سایر کاربران به نظر تغییر خاصی نکرده و صرفا، برای رفع باگها می‌آید. استفاده همزمان حالت کم‌مصرف و شیفت شب نیز از بتای دوم iOS 9.3.2 بار دیگر فعال شده است.

اپل اولین بتای OS X 10.11.5 را ماه گذشته با تمرکز بر بهبودهای داخلی و رفع باگها و پیشرفتهایی برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. این آپدیتها بسیار بسیار کوچکتر از OS X 10.11.4 ای که همین ماه پیش منتشر شد، هستند. آپدیت قبلی OS X قابلیت رمزگذاری روی یادداشتهای برنامه‌ی Notes، پشتیبانی گسترده‌تر از Live Photos و چندین قابلیت دیگر را به همراه داشت.

این آپدیتهای کوچک به نظر با هدف رفع باگها جهت ارتقای پایداری کلی سیستم عاملها پیش از معرفی نسخه‌های جدید در WWDC امسال عرضه میشوند. توسعه‌دهندگانی که میخواهند در جریان آخرین توضیحات این آپدیتها قرار بگیرند میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز توسعه‌دهندگان اپل مراجعه کنند. نسخه قابل دانلود tvOS، iOS و OS X نیز در مرکز توسعه‌دهندگان اپل قابل دسترسی است. میتوانید به کمک برنامه نرم افزارهای بتای اپل، آشنایی بیشتری با آزمایش بتاهای عمومی به دست آورید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام