وبلاگ نویس معتبر اپل یعنی جان گروبر می گوید از منابعی به گوشش رسیده که اپل طراحی خارق العاده ای برای آیفون دو سال بعد در نظر گرفته است.

در آخرین قسمت برنامه ی The Talk Show گروبر گفت که از خبرچینی شنیده صفحه نمایش آیفون سال ۲۰۱۷ در قسمت بالا و پایین حاشیه ای ندارد. به علاوه دوربین سلفی، سنسور Touch ID و سایر سنسورها هم داخل صفحه ی نمایش کار گذاشته خواهند شد.

گمان می کنم iPhone دو نسل بعد، آیفونی از همه نظر جدید خواهد بود.

شایعات زیادی هم در این زمینه هست. ولی من خودم شخصا این یکی را شنیده ام. ال می خواهد چانه و پیشانی آیفون را حذف کند. روی گوشی فقط صفحه ی نمایش خواهد بود و سنسور Touch ID داخل همین صفحه کار می شود. دوربین سلفی هم در صفحه ی نمایش خواهد بود. اسپیکرها هم همینطور. همه چیز. تمام سنسورها پشت صفحه ی نمایش قایم می شوند.

البته نمی دانم معنی این ها چه خواهد بود؟ یعنی اپل می خواهد اندازه ی گوشی را با حفظ اندازه ی صفحه نمایش حفظ کند تا آیفونی کوچکتر دستمان بگیریم؟ شاید هم می خواهد اندازه ی صفحه ی گوشی که به آن عادت کرده ایم را زیاد کند… نمی دانم.

این اولین بار نیست که در شایعات می خوانیم اپل بازسازی درست و حسابی اش را برای آیفون سال ۲۰۱۷ کنار گذاشته است. شایعات می گویند اپل به سراغ صفحه نمایش های OLED تاشو خواهد رفت تا حاشیه صفحه های فعلی را حذف کند.

با حذف شدن حاشیه صفحه، اپل با حتی کوچک تر کردن آیفون ها، صفحه نمایششان را بزرگ تر کند.

دیگر شایعات حاکی از آن اند که اپل طراحی تمام شیشه ای را مد نظر داشته و قصد افزودن امکان شارژ وایرلس را دارد.

مدتی است که اپل در تلاش برای قرار دادن سنسور Touch ID در آیفون هاست و پتنتی در رابطه با مخیف کردن دوربین پشت صفحه نمایش نیز به ثبت رسانده است. ما که عاشق دیدن آیفونی با چنین صفحه نمایشی هستیم. شا چطور؟

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام