اسپورتج ۲۰۱۷ و اوپتیمای ۲۰۱۶ که سیستم جهت یابی و یا UVO3 دارند، امکان مجهز شدن به CarPlay را نیز در فروشگاه دارند. همچنین کسانی که این ماشین ها را خریداری کرده و سیستمشان از UVO3 پشتیبانی می کند می توانند از سه ماهه ی سوم سال آپدیتی برای ماشینشان دانلود کنند. سورنتوی ۲۰۱۷ که هم اکنون در بازار موجود است اولین خودروی کیاست که به کارپلی مجهز است و سایر ماشین های کیا نیز به مرور این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

هنری بزی، مدیر بخش خدمات موبالی کیا می گوید:

کارپلی به دنبال قولی که هنگام عرضه ی اوپتیمای سال گذشته دادیم میسر شده است. این تغییرات مداوم و دانلودهای موجود رابط کاربری آسان، لذت بخش و کاربردی آیفون را برای جدیدترین محصولات ما به ارمغان خواهد آورد. کیا UVO را با انتقال وسایل شخصی کاربر به داخل ماشینش به مرحله ی جدیدی برده است. کارپلی فصلی تازه از راحتی و در عین حال استفاده ی حداکثری از مزایای تکنولوژی را برایمان آورده است.

با اتصال آیفون به پورت USB، کاربران می توانند زنگ بزنند، آهنگ گوش دهند، پیامک بگیرند و بفرستند و از مسیریاب دستگاهشان استفاده کرده و از اوضاع ترافیک باخبر شوند. کارپلی همچنین از سیری، دستیار الکترونیکی اپل پشتیبانی کرده و امکان استفاده ی کامل از صفحه ی لمسی و یا امکانات داخل ماشین را می دهد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام