اپل امروز نسخه ی ۱۲.۴ آیتونز را با طراحی ساده تر و با هدف آسان تر کردن کار با برنامه منتشر کرد. همان طور که قبل تر گزارش شد، اجرا کننده، کلیدهای عقب و جلو و نوار جانبی از ویژگی های این نسخه هستند. منوها ساده تر شده و بهبودهای ریزی در این سو و آن سوی برنامه به چشم می خورد.

از موسیقی، فیلم، سریال و پادکست هایتان، در محیطی ساده تر لذت ببرید. می توانید با استفاده از کلیدهای عقب و جلو در آرشیوتان، اپل موزیک، فروشگاه آیتونز و… جستجو کنید. به راحتی بین موزیک، فیلم، سریال و… انتخاب کنید و گزینه هایتان را ویرایش کنید. از نوار جانبی تان برای راه های جدید دیدن آرشیوتان استفاده کنید. آهنگ ها را به داخل این نوار کشیده و به گلچینتان اضافه کنید. همچنین می توانید با تغییر این نوار کاری کنید فقط گزینه های مورد نظرتان را نشان دهد.

منوها. منوها ساده تر شده و کار با آن ها نیز آسان تر گشته است. با استفاده از منوی view سایر منوهایتان را ویرایش کرده و از منوهای محیطی برای گزینه های خاص استفاده کنید.

گزارشی در مورد این که آیا آپدیت امروز مشکل پاک شدن خودکار آهنگ ها را حل می کند یا نه داده نشده است. شایعات حاکی از آنند که اپل مشغول کار بر روی بازسازی بزرگتری برای آیتونز و اپل موزیک برای انتشار در ادامه ی سال است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام