اپل در حال بررسی چگونگی شارژ خودروی الکتریکی در دست توسعه اش می باشد ، ظاهرا اپل روی ساختار های پایه خودرو الکتریکی اش بسیار سخت کار در حال کار کردن است.

در حال حاضر اپل از سایر شرکت هایی که ایستگاه شارژ برای خودروهایی الکتریکی تولید می کنند درباره ی پایه و اساس تکنولوژی آنها اطلاعات خواسته است که این را شخصی با اطلاع از این موضوع گفته است .

این صحبت ها که در جایی گزارش نشده اند نگرانی ای برای نیروهایی که در قسمت ماشین های الکتریکی کار میکنند ایجاد نکرده است و و آن شخصی که این خبر را گفته اضافه کرده که این سرویسی است که اپل مهیا کرده و در واقع روی ماشین خود تمرکز کرده است .

همان طور که انتظار میرفت شرکت های دیگر ازدادن اطلاعات زیاد به اپل خودداری کردند چرا که اپل شرکتی است که میتواند رقیبی برای آنها باشد و هنوز هم واضح نیست که اپل میخواهد با شرکت های دیگر کار کند یا تکنولوژی شارژ خاص خود را گسترش دهد .

گزارش شده که اپل چهار متخصص در زمینه شارژ خودرو الکتریکی استخدام کرده : رونان او برانیان نیروی سابق شرکت بی ام دبلیو ،نان لیو مهندس شارژ وای فای ،کورت ادلبرگر متخصص شارژ که نیروی سابق گوگل بوده است .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام