طبق گزارش منبع ژاپنی Nikkei اپل در حال شروع فرآیندی است که آیفون ها را به صورت هر ۳ سال، تغییر و تحول اساسی نماید.

پاییز امسال اپل آیفون ۷ را که بنا به شایعات شبیه به آیفون ۶ اس است و تفاوت آن در دوربین، نوار های مربوط به آنتن، سرعت بالاتر و حذف جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری می باشد، روانه بازار خواهد کرد.

رونمایی و عرضه آیفون جدید تولید کنندگان چین، ژاپن، تایوان و بقیه قسمت های آسیا که بخش زیادی از درآمد آنها از اپل و فروش آیفون می باشد را تحت تاثیر قرار می دهد. آیفون ۷ که در پاییز رونمایی خواهد شد شبیه آیفون ۶اس می باشد. عملکرد در قسمت هایی مثل دوربین، ضد آب بودن، ظرفیت باتری بهبود یافته است و جک هدفون نیز حذف شده است. از طرفی نسخه نهایی این ورژن به کاربران عکس هایی با کیفیت بهتر و امکانات بیشتری برای ویرایش و عملکرد های مربوط به آن خواهد داد.

پیش بینی می شود فروش آیفون ۷ از فروش سال قبل یعنی ٢٣٠ میلیون عدد کمتر باشد، این در حالیست که شایعه شده در سال ٢٠١٧ همزمان با دهمین سالگرد تولید آیفون، آیفونی متفاوت تر از هر لحاظ به بازار عرضه شود!

مدل ٢٠١٧ در طراحی و همه قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری مثل داشتن صفحه نمایش OLED خواهد بود. همچنین این دستگاه قادر خواهد بود تا ترکیبات لمسی و لرزشی پیچیده تر و بیشتری برای صفحه نمایش خود بسازد با اینکه صفحه آن خیلی نازک بوده ولی عملکرد موتور آن بسیار بهتر شده است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام