وایفای اسیست (Wi-Fi Assist) یکی از امکانات iOS های جدید است و به آیفون و آیپد اجازه می دهد که اگر اتصال وایفای ضعیف بود به طور خودکار از اینترنت سیم کارت استفاده کند. فعال کردن وایفای اسیست میتواند اتصال شما به اینترنت را قوی تر کند، اما ممکن است باعث افزایش مصرف دیتای سیم کارت و بالا رفتن هزینه شود. بعضی از کاربران به همین دلیل ترجیح می دهند این امکان را غیر فعال کنند. روشن و خاموش گذاشتن وایفای اسیست یک موضوی کاملاً شخصی است و ما به شما توضیح خواهیم داد که چطور می توانید این کار را روی یک آیفون یا یک آیپد سیم کارت خور انجام دهید.

لازم به ذکر است، اگر وایفای اسیست روشن باشد بسیاری از کاربران تغییر زیادی در مصرف دیتای خود حس نخواهند کرد زیرا این ویژگی به طور معمول زیاد فعال نمی شود (تا به حال چند بار برای شما پیش آمده که اتصال وایفای ضعیف تر از آنتن دهی سیم کارت باشد؟) در حقیقت اگر این امکان را فعال کنید می توانید دقیقاً میزان مصرف وایفای اسیست از دیتای سیم کارت را مشاهده کنید.

۱. 

 

از بخش Settings وارد قسمت Cellular شوید.

۲.

در انتهای صفحه گزینه Wi-Fi Assist را مشاهده خواهید کرد. میتوانید به آسانی آن را فعال یا غیرفعال کنید.

خرید محصولات اپل

شما میتوانید جدیدترین مدل های مک، آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تیوی، آیپاد و لوازم جانبی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید