نوشته شده توسط ابراهیم الهویی

آموزش جیلبریک iOS 9.2 تا iOS 9.3.3 بدون نیاز به کامپیونر
روز گذشته با انتشار عمومی جیلبریک نیمه پایدار سیستم عامل های iOS 9.2 تا 9.3.3 آموزش آن را با توضیحات و تصاویر اختصاصی در بخش جیلبریک قرار دادیم. با توجه به اینکه باید حتما ابزار جیلبریک کننده پانگو را در سیستم عامل ویندوز نصب و در حین انجام جلبریک اپل آیدی خود را وارد کرد، برای خیلی از کاربرها این روش ناممکن و همراه با ریسک میباشد. در این مقاله آموزشی شما میتوانید دستگاه خود را بدون نیاز به کامپیوتر به سادگی جیلبریک کنید.

دستگاه های پشتیبانی کننده از این جیلبریک:
آیفون 5S، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6S، آیفون 6S پلاس و آیفون SE
آیپد مینی 2، آیپد مینی 3، آیپد مینی 4، آیپد ایر، آیپد ایر 2 و آیپد پرو ها (9.7 و 12.9 اینچی)
آیپاد تاچ 6G

سیستم عامل های قابل جیلبریک:
iOS 9.2 و iOS 9.2.1
iOS 9.3 و iOS 9.3.1 و iOS 9.3.2 و iOS 9.3.3

۱. 

بر روی نصب جیلبریک تپ کرده و سپس Install را انتخاب کنید. برنامه جیلبریک کننده پانگو بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد. حجم این برنامه حدود ۲۰ مگابایت میباشد. در حین انجام جیلبریک باید اینترنت دستگاه شما فعال باشد.

قبل از انجام جیلبریک حتما از اطلاعات دستگاه خود در آیتونز و یا آیکلود بکاپ تهیه کنید. رمز عبور و سرویس Find My iPhone را موقتا غیر فعال کرده و بعد از انجام جیلبریک آنها را فعال کنید.

نصب جیلبریک

۲. 

بعد از اتمام دانلود و نصب برنامه جیلبریک، باید آن را جهت اجرا تایید کنید. کافی است به Settings رفته و در بخش General قسمت Profile & Device Management را انتخاب کنید. کافی است پروفایل جیلبریک را انتخاب کرده بر روی گزینه آبی رنگ Trust تپ و مجدد دکمه Trust را انتخاب کنید

۳. 

اپلیکیشن جیلبریک کننده PP盘古越狱 که در مرحله اول آن را نصب کردید را اجرا و هشدار نوتیفیکیشن سنتر را OK کنید. بر روی متن داخل آبی رنگ تپ (لمس) کنید. دستگاه خود را قفل کنید. حدود ۶ ثانیه بعد از قفل کردن دستگاه خود نوتیفیکیشنی جهت نصب تکمیلی جیلبریک دریافت خواهید کرد که باید آن را جهت اجرا از چپ به راست بکشید. منتظر بمانید پروسه جیلبریک انجام و دستگاه شما ریسپرینگ شود. مشاهده میکنید برنامه Cydia و استور پانگو جهت نصب اپلیکیشن و بازی های کرک شده، اضافه شده اند.

برنامه PP盘古越狱 را از روی دستگاه خود حذف نکنید. بعد از ریستارت و خاموش کردن دستگاه باید مراحل این بخش را انجام داده تا جیلبریک مجدد فعال شود.