سیری قابلیت های بسیار زیادی دارد که شمردن همه آنها کار بسیار سختی است. البته می توانید از خود سیری سوال کنید و به شما جواب خواهد داد − اما جواب ها فقط چند نمونه محدود برای نمایش هستند. یک وبسایت غیر رسمی جدید لیستی کامل و کاربردی از تمام سوالات و دستوراتی که سیری توانایی پردازش آنها را دارد، تهیه کرده است.

این سایت بیشتر از پانصد دستور با بیش از هزار تغییر در قالب ۳۸ گروه دسته بندی و فهرست کرده است. این دسته بندی شامل؛ HomeKit، People & Relationship، کتابها، موسیقی، معانی و جستجو، ساعت و نوتیفیکیشن می شود.

می توانیدانتخاب کنید که فقط دستورات iOS یا macOS را ببینید و همچنین بین زبانهای انگلیسی و آلمانی حق انتخاب دارید.

اپل همیشه در حال اضافه کردن قابلیت های جدید به سیری است بنابراین هر وبسایتی شبیه به این یک پروژه همیشه در حال پیشرفت خواهد بود. با این حال به عنوان کسی که معمولاً برای کارکردن با آیفون از سیری استفاده می کند، خیلی دستورات در این سایت بود که نمی دانستم سیری توانایی انجام آنها را دارد.

پشتیبانی از سیری روی مک یکی از مهم ترین قابلیت های macOS Sierra است و با کمی دستکاری می توانید امکان “Hey Siri” را روی مک فعال کنید. روی iOS 10 فرمان “Hey Siri” به طور هوشمند روی یکی از دستگاه های اپل که در نزدیکی شما باشد فعال خواهد شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام