warcraft_iii_logo_by_makintosh91

چگونه Warcraft III را روی مک نصب و بازی کنیم؟
نوشته شده توسط ابراهیم الهوئی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

بازی Warcraft III یکی از محبوب ترین بازی های استراتژی دوران خودش (و حتی هم اکنون) بوده هست که در سال ۲۰۰۲ برای ویندوز و مک منتشر شد. این بازی جدید نیست پس چرا در موردش صحبت می کنیم؟ خلاصه اش این است که به این دلیل که کاربران مک اکنون می توانند دوباره این بازی را بدون Wine، Boot Cap و تبدیل و… بازی کنند. بله! این بازی ۱۴ ساله برای مک های جدید بازسازی شده و با آن ها سازگار است. بعد از macOS Snow Leopard این بازی روی مک و سیستم عامل OS X قابل اجرا نبود چرا که کمپانی بلیزارد نسخه سازگارش را با سیستم عامل های جدید ارائه نکرده بود. اکنون بلیزارد بدون اعلام قبلی و بی سر و صدا نسخه بهبودیافته این بازی و همچنین نسخه مکمل Frozen Throne را برای مک عرضه کرده که روی macOS Sierra، El Capitan، Mavericks و Yosemite قابل اجراست. خوش به حال طرفداران این بازی. شاید اگر از طرفداران Warcraft III که یکی از بهترین بازی های استراتژی تاریخ است نباشید این خبر برایتان مهم نباشد اما بعضی از ما این بازی را دوست داریم و این بازی برایمان ارزشمند و نوستالژیک است. خلاصه این که اکنون می توانید Warcraft III و مکمل Frozen Throne را روی هر مکی اجرا کنید.

۱. 

این بازی فوق العاده را در سرور اختصاصیمان قرار داده ایم تا شما با لینک مستقیم آن را دریافت و از آن لذت ببرید. بازی داراری نسخه مکمل Frozen Throne میباشد. بعد از دانلود آن را اجرا کرده و پوشه Warcraft III را در پوشه پیشفرض Applications قرار دهید.

توجه داشته باشید اگر CD قدیمی این بازی را داشتید میتوانید با ورود به سایت battle.net شماره سریال آن را به ثبت رسانده و مجوز دانلود Warcraft III و Frozen Throne را دریافت کنید.

۲.

برای تایید و اجرای بازی کافی است Open را انتخاب کنید. آیکون بازی ها برای دسترسی آسانتر شما در لانچپد قرار خواهند گرفت.

نصب و اجرای بازی را در سیستم عامل های El Capitan و بتای Sierra و برروی دستگاه های مک بوک رتینا ۱۲ اینچی، مک بوک پرو رتینا و آیمک 5K تست کردم و به هیچ مشکلی برنخوردم. امیدواریم از این یادگار گذشته لذت ببرید.

۳.

تصویر اختصاصی از Warcraft III که در سیستم عامل Sierra بتا نصب و اجرا کردیم. 

۴.

تصویر اختصاصی از نسخه مکمل Frozen Throne که در سیستم عامل Sierra بتا نصب و اجرا کردیم. 

خرید محصولات اپل

شما میتوانید جدیدترین مدل های مک، آیفون، آیپد، اپل واچ، اپل تیوی، آیپاد و لوازم جانبی اورجینال را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید