آیفون ۷ و ۷ پلاس

همان طور که می دانید، آیفون ۷ هم مثل دو نسل گذشته در دو اندازه ۴/۷ اینچی و ۵/۵ اینچی ارائه می شود. این نسخه همچین دو رنگ جدید با رنگ های مشکی و مشکی جت دارد. هر دو آیفون از جنس آلومینیوم هستند و جک ۳/۵ میلیمتری هدفون از آن ها حذف شده است. دوربین جلو ۷ مگاپیکسل شده و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسل با دهانه لنز گشادتری دارد. آیفون ۷ پلاس دو تا از این لنزها دارد. بقیه جزییات ظاهری آیفون ۷ مثل ۶ است و فقط بلندگوی بالایی بزرگتر شده و صدای آیفون ۷ را استریو می کند. داخل آیفون هم تراشه A10 Fusion را داریم که قدرتمند تراشه تاریخ گوشی های هوشمند است و با مدیریت هوشمند ۴ هسته اش، عملکرد و عمر باتری حداکثری را در اختیار کاربران می گذارد.

 

ایرپاد وایرلس

هدفون های انقلابی اپل از راه رسیدند. این هدفون ها بلوتوث و جادوی اپل را مخلوط کرده و تجربه ای سریع تر و راحت تر از موسیقی بی سیم را در اختیار کاربران می گذارند.

با باز کردن در جعبه آیفون به صورت خودکار آن ها را تشخیص داده و با لمس connect می توانید آن ها را متصل کنید. با گذاشتنشان در گوشتان هم کار خود را آغاز می کنند. وقتی آن ها را از گوشتان خارج کنید به صورت خوشمند متوجه شده و پخش موسیقی را قطع می کنند. شارژ هر ایرپاد ۵ ساعت است و با شارژ جعبه می توانید تا ۲۴ ساعت بیشتر نیز از آن ها استفاده کنید. تنها ۱۵ دقیقه قرار دادن این ایرپادها در جعبه ۳ ساعت شارژ اضافه برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اپل واچ سری ۲

ظاهر اپل واچ سری ۲ تقریبا مثل مدل اولیه است اما تغییرات سخت افزاری زیاد هستند. اولین تغییر سیستم جدید S2 است که پردازنده را دو هسته ای کرده، گرافیک را ارتقا داده و GPS را به اپل واچ آورده است. اپلیکیشن ها بهتر اجرا می شوند، انیمیشن ها پیچیده تر می شوند و می توانید بدون نیاز به آیفون با خیال راحت بدوید، دوچرخه سواری کنید و حتی شنا کنید و مطمئن باشید اپل واچتان با نهایت دقت میزان فعالیتتان را محاسبه خاهد کرد.

اپل واچ سری ۲ تا عمق ۵۰ متری آب ضدآب است و می توانید با آن به شنا در استخر یا حتی آب های آزاد بپردازید. طراحی جدید اپل واچ، آب را به بیرون خواهد راند.

علاوه بر این ها صفحه نمایشگر روشن تر شده و زیر نور عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که نام اسپرت حذف شده و از این به بعد، مدل آلومینیومی با عنوان «اپل واچ سری ۲ آلومینیومی» خطاب می شود.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام