درست در زمانی که خیلی از طرفداران مک داشتند به اخبار گذشته مبنی بر عرضه مک بوک پروی جدید تا پایان اکتبر شک می کردند، گزارش جدید از Macotakara از راه رسید. این گزارش ادعا می کند که مک بوک پروی جدید تا پایان اکتبر معرفی خواهد شد و خبرهای دیگری نیز در راه است.

این گزارش که اطلاعات خود را از تامین کننده ای معتبر در چین دریافت کرده است می گوید مک بوک پروها تا پایان اکتبر معرفی شده و قبل از آغاز نوامبر وارد بازار خواهند شد. مثل شایعات گذشته، این گزارش هم ادعا می کند که مک بوک پروی جدید از پورت USB C استفاده کرده و تاندربلت ۳ دارد. ظاهرا دیگر خبری از USB معمولی، MagSafe و Thunderbolt 2 نیز نخواهد بود.

علاوه بر اخبار مک بوک پرو، در این گزارش امده که اپل می خواهد تولید مک بوک ایر ۱۱ اینچی را نیز متوقف کند و خانواده ایر تنها به مدل ۱۳ اینچی خلاصه شود. از زمان عرضه مک بوک ۱۲ اینچی خیلی ها سرنوشت خانواده ایر را نامعلوم می دانستند و اکنون ظاهرا اپل قصد دارد نیمی از این خانواده را از چرخه تولید حذف کرده و تمرکزش را روی مدل ۱۳ اینچی بگذارد.

علاوه بر تغییرات در پورت ها، مک بوک پروی جدید نوار لمسی OLED خواهد داشت و بدنه اش نیز باریک تر خواهد شد.

مسلما خانواده مک ها باید هر چه زودتر بروزرسانی شوند چون خیلی ها منتظر عرضه محصولات جدید و خریداری آن ها هستند و اپل فرصت خوبی تا قبل از تعطیلات زمستانی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که طبق آخرین گمانه زنی ها، روز ۲۷ اکتبر به عنوان تاریخ معرفی مک های جدید پیش بینی شده است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام