عکاسان با استفاده از آیفون ٧ شب را از غارهای یخزده قطب شمال تا آتشفاشان های اندونزی، از باشگاه های شبانه ژوهانسبورگ تا پشت بام های شانگهای به تصویر کشیدند. اپل در برنامه یک شب با آیفون ۷ عکاسان را دعوت کرد تا با آیفون ٧ خود در نور کم یک غروب تا طلوع را به تصویر بکشند. (مناظر و چشم اندازهایی ناب از ٢۵ کشور جهان از ۵ نوامبر ٢٠١۶)

عکاس آمریکایی مستقر در واشنگتن زوبین وو به دیدار 130 آتشفشان فعال در جاوا اندونزی سفر کرد و با آیفون ٧متصل به هواپیمایی بدون سرنشین خود تصاویر خیره کننده و نادری از گدازه های آتشفشان فعال Gunung Karang’s lava ثبت کرد.

Ruairidh Mcclynn به ایسلند سفر کرد تا در سفر شبانه خود برسورتمه هایی که سگها انرا می راندند تصاویر کوه‌ای یخی معروف قطب را با آیفون ٧خود ثبت کند.

وی گفت” میخواستم این سفر مجموعه ای از محدودیت های عکاسی با موبایل و ثبت خاطرات در کنار هم باشد، اما تنها یک دستگاه آیفون ٧ امکان ضبط، پردازش، ویرایش و انتشار تمامی مناظر را به طور واضح برایم مقدور ساخت. به گفته وو، او از این موقعیت لذت وافری را تجربه کرده است.

السا بلدا زیر و بم ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی را تصویرگری کرده است. السا می گوید:

” آفریقای جنوبی و مخصوصا ژوهانسبورگ شاید شبها آرام بنظر بیاید اما در زیر پوست این آرامش بی نهایت نور، انرژی و رنگ نهفته است.”

او آزادی عملی که آیفون ٧ به او در عکاسی میدهد را شگفت انگیز می دانند و استفاده از شاترهای آهسته آیفون از قابلیت های مورد توجه السا به شمار می رود.

السا گفت با آیفون می توان تصاویر ذهنی را خلق کرد و افق های زیادی را کشف کرد.

جنیفر بین پشت بام های شانگهای را با آیفون ٧ خود در شب به تصویر کشیده و illions kristin شب را از نگاه فرزندانش در قاب آیفون ٧ به ثبت رسانده است.

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام