به گزارش خبرگزاری Korea Herald، شرکت تولید کننده نمایشگر های سامسونگ (Samsung Display) یک سفارش بزرگ بالغ بر 4.35 میلیارد دلار برای نماشگر های OLED از جانب شرکت اپل دریافت کرده است. با احتساب 13 تریلیون وان (واحد پول کره جنوبی) تا به حال سامسونگ اثبات کرده است که بزرگترین تامین کننده نمایشگر مدل های آیفون جدید می باشد.

گفته می شود که این سفارش برای 60 میلیون پنل در دیوایس های جدید بوده است. این حتی بیشتر از سفارش قبلی سامسونگ بوده که در ماه آوریل گذشته برای 100 میلیون پنل OLED با ارزش 8 تریلیون وان داشته است. بدین معناست که 80 درصد تولیدات صفحه نمایش سامسونگ برای iPhone جدید خواهد بود که با یک تخمین می توان گفت اپل چیزی نزدیک به 200 میلیون دیواس فروش خواهد داشت.

سامسونگ سه خط تولید پنل OLED در شهر های چئونان و آسان در استان چانگچئونگ جنوبی در کره جنوبی دارد. برخی منابع خبری می گویند، این شرکت در نظر دارد سالنی دیگر در کنار کارخانه فعلی احداث کند تا به تقاضای رو به افزایش پاسخ دهد.

این شرکت از اظهار نظر در مورد سفارش اپل خودداری کرد و گفت:

ما به طور رسمی نمی توانیم هیچ اطلاعاتی درباره این سفارش بدهیم.

همگی بر این باورند که دهمین سالگرد آیفون با یک آپدیت بزرگ همراه خواهد بود. بار ها گفته شده که آیفون جدید، در پشت و جلو دارای پوشش شیشه ای است که به قاب فلزی متصل شده و صفحه نمایش لب به لب آن که از هیچ طرفی حاشیه ندارد. به علاوه، دوربین جلو، حسگر اثر انگشت، بلندگو ها و دیگر سنسور ها نیز در این داخل صفحه نمایش جای گرفته اند. گزارشاتی دیگر نیز وجود دارد که مدعی است یک دیوایس شفاف از شیشه با پنل OLED، شارژ بی سیم، و دوربین سه بعدی می باشد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام