در بهترین بازی سال جاده ها را با آسفالت اکتریسم بشکافید. در جاده ها دور بزنید، از دره ها عبور کنید، کنار کوه ها برانید و دور درجا بزنید و از بالای حریف خود با پرش به پرواز در آیید تا برنده شوید.با ۳۵ ماشین غول آسا، هیولای درون خود را آزاد کنید. خود را با یک ماشین قلچماق درگیر کنید یا وحشیانه در جاده ها با ماشین های خاکی، وانت، ماشین رالی، جیپ یا کامیون برانید. سبک خود را به نمایش بگزارید. همه ی هفت نوع ماشین خاکی با مدل های مختلف را امتحان کنید. محیط عالی بازی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید چالش های مختلف را کشف و امتحان کنید.

 

ویژگی ها

بزرگترین مدل ها و برند ها، ماشین های جیپ، فورد،ب نز، پرداتور، دودج، شورولت و کلی از بهترین ماشین های لایسنس دار در اختیارتان شماست.
بازی انلاین در زمان واقعی، در نبردهای ۸ نفره آنلاین به رقابت بپردازید. باید فشار زیادی را تحمل کنید پس مقام اول را حفظ کنید.
دنیا جاده شماست، در مکان‌های عجیب و غریب سراسر دنیا، از یخچال‌ها تا بیابان‌ها اتومبیل‌رانی کنید.
ماشینتان را به سلیقه خودتان طراحی کنید، آیا میخواهد قدرت خودرویتان را بالا ببرید؟ احساس میکنید ماشینتان بد شکل است؟ اینجا کلکسیونی از رنگ ها و اپگرید های عالی برا تمامی ماشین محیا شده است.
بهترین تجربه را در جاده ها کسب کنید، با ۵ حالت مختلف بازی که شامل  بیش از ۴۰۰ مرحله متنوع، ۵۰۰ چالش، و … تجربه آفرود خود را کامل کنید.
یک تجربه بی نظیر، در هیچ بازی دیگری چنین گرافیک و سرعتی را مشاهده نخواهید کرد. پس پدال را فشار دهید و پرواز کنید.

قیمت: رایگان
دسته: بازی

نسخه: 1.2.1
حجم: 1.11 گیگابایت
پشتیبانی از اپل واچ: خیر