ارتباط کلید اصلی یک خانواده موفق است و تکنولوژی کمک بسیار بزرگی در ایجاد ارتباط بین ماست. این فقط به معنی صحبت کردن با یکدیگر نیست. ارتباط خوب در یک خانواده به توانایی صحبت نکردن، در مورد هر چیزی سوال نکردن یا اشتراک گذاری راحت اطلاعات نیز می تواند محسوب شود. از تشویق کودکان برای انجام کارهای خودشان گرفته تا اطلاع از بهترین زمان برای تماس با پدر در سر کار، ابزار مناسب به شما کمک خواهد کرد از منازعات و دعواهای خانوادگی اجتناب کنید و از وجود یک فضای سالم در خانه مطمئن باشید.

FamilyInSafe جدیدترین اپلیکیشن در لیست بلند بالای اپلیکیشنهای مدیریت نیاز های خانواده مثل Famjama و Cozi است. در مقایسه با نرم افزار های قدیمی تر، FamilyInSafe در قابلیت های خود محدودیت دارد اما این ویژگی باعث راحتی کار با آن می شود. در آن ثبت نام کنید، دوستان و اعضای خانواده تان را به آن دعوت کنید و دیگر آماده استفاده خواهد بود.

در بخش چت قابلیتی ایجاد کرده که همه اعضا می توانند با هم صحبت کنند که همزمان موقعیت فعلی شما را نیز تعیین و نمایش می دهد. همانطور که قبلا گفته شد، ردیابی دوست یا فامیل خود همیشه هم بد نیست. اگر به خانواده خود اعتماد دارید، FamilyInSafe می تواند یک ابزار ارزشمند برای آسان کردن زندگی تان محسوب شود. مثلا، اگر دخترتان متوجه شود شما در سوپرمارکت هستید، خیلی سریع می تواند اقلام مورد نیاز را تلفنی به شما بگوید. و بله، شما می توانید گزینه اشتراک گذاری موقعیت مکانی رو خاموش یا روشن کنید.

به علاوه، FamilyInSafe از ویژگی لیست کارهای روزانه با قابلیت اشتراک گذاری بهره می برد. بنابراین هر کس می تواند مواد خوراکی مورد نیاز  را یا والدین کارهای خانه که امروز باید انجام شود را اضافه کند.

ChoreMonster عالی ترین ابزار برای آنهایی است که بچه دارند یا حتی بزرگسالانی که می خواهند کارهای خود را تقسیم کنند، می باشد. تنها کافیست، وظایف را فهرست کنید، به فردی اختصاص دهید و مهلت نهایی برای آن تعیین کنید. با انجام وظایف، آن فرد امتیازاتی کسب خواهد کرد که ممکن است پاداشی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

پاداش می تواند هر چیزی باشد از پول نقد گرفته تا چیز هایی مانند تماشا کردن تلویزیون تا دیروقت در یک روز از هفته. شما حتی می تواند یک وظیفه تکرار شونده با پاداش خوب بگذارید، مثل یک سفر چند ساعته به پارک ژوراسیک. با اینکار شما به عنوان شخصی که مدیریت نرم افزار را در اختیار دارید، به کودکان اجازه نمی دهد تقلب کنند چون اتمام کار آنها نیاز به تایید شما دارد.

خانواده ها معمولا نیاز دارند با افراد مشابهی ارتباط برقرار کنند. کسی شماره خصوصی لوله کش رو که آخرین بار به اشتراک گذاشته بود را دارد؟ ویژگی که حتی با تمام حقه های گوگل هم قابل انجام نبود.

زمانی که اپلیکیشن ContactBox را نصب کردید، به آن اجازه دسترسی به کتابچه آدرسها را بدهید و سپس شروع به تهیه لیست مخاطبین تان کنید. برای مثال، شما می توانید از همه افرادی که در تعمیرات خانه دخیل بودند، لیستی داشته باشید. یک لیست دیگر ممکن است مربوط به روابط شما در شهر باشد. سومین لیست در مورد همکاران و مخاطبین ضروری کار باشد. شاید یک لیست دیگه از تهیه غذاها باشد. حالا فقط شما این لیست را با یک کاربر دیگر به اشتراک بگذارید، و به همین راحتی آدرس های شما به صورت خودکار به روز رسانی شده و همسان سازی می شود و حتی شماره های جدید نیز اضافه می شوند.

شما کلیومتر ها با خانه فاصله دارید و از خود می پرسید، آیا پدر امروز یادش هست دارویش را مصرف کند؟ MediSafe یک اپلیکیشن مبتنی بر خانوار است که مصرف تمامی داروهایتان را در زمان مناسب یادآوری می کند، و همچنین اگر در اپلیکیشن چک نزدید خانواده شما را با خبر کند. همانطور که در اول گفتیم، گاهی اوقات کمتر صحبت کردن لازم است. بجای اینکه هر روز در مورد مصرف دارو ها تماس گرفته و غر بزنید، MediSafe یک راه کم دردسر تر را فراهم میکند.

این اپلیکیشن همچنین گزارشات هفتگی بر اساس میزان سلامت شخص با محاسبه مصرف داروها را آماده می کند. حتی گزینه هایی دارد مثل وارد کردن فشار خون، قند خون و اطلاعات ضروری دیگری که هر روز به خانواده خود نمی گویید، اما یک دکتر ممکن است در مواقع اضطراری از آن استفاده کند. بله شما حتی می توانید برنامه ریزی کرده و از قرار ملاقات های خود با اطلاع شوید.