اپلیکیشن Green Riding Hood شاهکاری جدید برای کودکان است. از گرافیک بسیار زیبا، شخصیت های جذاب، داستان و روایت گری عالی توسط الیستر فیندلی لذت ببرید. در این اپلیکیشن شما یک داستان انیمیشنی بسیار زیبا درباره یک دختر کوچولو، مادر بزرگش، دوستانش که حیوانات هستند و یک گرگ گرسنه خواهید دید. ولی نترسید، این اپلیکیشن با این که از داستان خیالی شنل قرمزی الهام گرفته است، اما گرگ داستان دیگر هیچ کسی را نمی خورد. میخواهید بدانید چرا؟ پس این اپلیکیشن بسیار زیبا و هیجان انگیز را همین حالا دانلود کرده و اوقات لذت بخشی را با کودکان خود همراه با بازی های کوچک داشته باشید و همزمان کتاب آشپزی مادر بزرگ را مطالعه کنید.

ویژگی ها:

  • شخصیت های جذاب باعث شادمانی و خنده در خانواده تان می شوند.
  • مینی گیم های جالب که کودکان و بزرگسالان را سرگرم می کند.
  • انیمیشن های زیبا که شما را به دنیای جادویی می برد.
  • کتاب آشپزی مادر بزرگ با تعداد زیادی دستور پخت غذا 
  • صدا گذاری های عالی توسط Alistair Findlay بازیگر اسکاتلندی که در فیلم هایی مثل Highlander و In the Name of the Father بازی کرده است. 

Green Riding Hood یک کتاب زیبا برای iOS است که سبک زندگی سالمی را به گونه ای سرگرم کننده به کودکان معرفی می کند، و درباره ی دوستی، یوگا، و زندگی سالم با شما صحبت می کند. این اپلیکیشن، داستانی برجسته در دیوایس شما می باشد. آن را پلی کنید. بخوانید و به آن هنگام لالایی خواندن برای فرزنداتان گوش دهید. دیگر لازم نیست از گرگ خاکستری بترسید.

قیمت: رایگان (مدت محدود)
دسته: کتاب ها

نسخه: 1.3.3
حجم: 223 مگابایت
پشتیبانی از اپل واچ: خیر