با توجه به نظر سنجی سالانه که درک عمومی از 100 برند مصرف کننده است، اپل پنجمین شرکت معتبر فعال در ایالات متحده می باشد.

این رتبه بندی اعتبار از نظر سنجی هریس سال 2017 بر اساس یک نظر سنجی آنلاین انجام شده که بیش از 30 هزار آمریکایی در آن شرکت داشتند. این نظر سنجی میزان اعتبار یک برند را با شش معیار می سنجد: مسئولیت اجتماعی، دید و رهبری، عملکرد مالی، محصولات و خدمات، محیط کاری و جنبه های احساسی.

در این رتبه بندی، اپل با از دست دادن سه جایگاه به وگمنز، پابلیکس یوپر مارکتس، و جانسون اند جانسون نسبت به سال گذشته در مقام پنجم قرار گرفت. اما با این حال جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کرد اما تاثیرات انفجار سامسونگ نوت 7 باعث شده سامسونگ به جایگاه 49 ام سقوط کند.

کمپانی های دیگر در ده تای اول شامل گوگل، که از جایگاه پنجم خود در 2016 به هشتم سقوط کرد، تلسا موتورز، که در رتبه بندی سال گذشته نبود، نتفلیکس و مایکروسافت هر دو در 20 شرکت اول و فیس بوک در ردیف 66 قرار دارند.

بر اساس این نظر سنجی، بزرگ ترین ریسک در اعتبار یک شرکت، فعالیت های غیر قانونی است که شامل رفتار های خلاف قانون رهبران آن شرکت و دروغ در مورد خدمات و محصولات است. این نظر سنجی در بازه زمانی بین 28 نوامبر تا 16 دسامبر سال گذشته انجام شد و این قبل از این است که در گزارشات مصرف کنندگان،  پیشنهاد خرید مک بوک پرو رد شده بود.

سامسونگ هم مشتاق است بعد از اینکه نوت 7 آتش گرفت و باعث توقف تولید این مدل شد،  نام خود را در سال 2017 زنده کند با این حال در هفته گذشته به دلیل دستگیری رئیس سامسونگ بر سر نقش غیر قانونی در رسوایی در نفوذ که به احضار رئیس جمهور کره به دادگاه منجر شد،  پس رفت داشت.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام