اپل اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در شهر سن خوزه کالیفرنیا از 5 تا 9 ماه ژوئن 2017 (15 تا 19 خرداد 96) برگزار خواهد شد. این کنفرانس در مرکز همایش مک ارنی که دقایقی با ستادهای جدید شرکت در کوپرتینو فاصله دارد، برگزار خواهد شد.

هر ساله، میلیون ها توسعه دهنده خوش ذوق و با استعداد از سرتاسر جهان گرد هم آمده و در مورد تکنولوژی های پیشرفته اپل از زبان های برنامه نویسی مانند Swift گرفته تا API های پیشرفته ای مثل SiriKit، HomeKit، HealthKit، و CarPlay آگاهی کسب می کنند. تکنولوژی های پیشرفته اپل توسعه دهندگان را تشویق می کند که به کار خود در ایجاد تجربه ای بی نظیر برای هر جنبه ای از زندگی مصرف کنندگان ادامه دهند و برای کاربران اپلیکیشن هایی فراهم کنند تا آنها بتوانند در مدیریت خانه ها، خودروهای هوشمند و بهداشت و سلامت فردی شان از این ابزار ها استفاده کنند. در حال حاضر بیش از یک میلیارد دیوایس اپلی وجود دارد که دائما از نبوغ و ایده توسعه دهندگان استفاده می کنند.

علاوه بر سخنرانی اصلی، گردهم آیی ها، جلسات و آزمایشگاه ها برای توسعه دهندگان، اپل در حال همکاری با شهر سن خوزه و مدیران محلی است تا بازگشت این کنفرانس را با تجربه های بسیار ویژه ای در این شهر در طول هفته جشن بگیرند. ثبت نام از روز دوشنبه 27 مارس از ساعت 10 صبح شروع خواهد شد. خرید بلیط برای این کنفرانس بر اساس انتخاب تصادفی خواهد بود. برای ثبت نام شما باید عضوی از برنامه توسعه دهنده اپل باشید.

پرشین اپل تک همانند سال گذشته برنامه ویژه ایی برای پوشش این کنفرانس خواهد داشت. اطلاعات و خبرهای تکمیلی در مورد کنفراس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۱۷ متعاقبا در هفته های آینده به سمع و نظر شما خواهد رسید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام