مک بوک پرو جدید سریع تر و با قدرت بیشتری همچنان به طور حیرت انگیزی سبک تر و نازک تر از قبل است. این لپ تاپ دارای روشن ترین و گسترده ترین طیف رنگی در میان نمایشگر های لپ تاپ های مک بوده و همچنین «تاچ بار» که معرفی می کند، یک نوار چند لمسی از شیشه در بالای صفحه کلید است که دسترسی فوری به ابزار های مورد نیازتان را در آن واحد فراهم میکند. مک بوک پرو جدید بر ایده های پیشگامانه طراحی شده است.

تا ۱۳۰ درصد گرافیک سریعتر
تا ۶۷ درصد روشنایی بالاتر
تا ۱۷ درصد نازک تر

عملکرد
ابزار نهایی هر کاری

مک بوک پرو جدید، نسل نوت بوک ها را به یک سطح کلی جدیدی از عملکرد و راحتی در حمل ارتقا می دهد. هر زمانی که ایده هایتان به سراغتان آمد، شما بسیار سریع تر از همیشه با مدرن ترین گرافیک، پردازشگر های قدرتمند، حافظه سریع و پیشرفته و بسیاری موارد دیگر به آن خواهید رسید. 

تا ۱۳۰ درصد گرافیک سریع تر
تا 3.8 GHz پردازشگر  توربو 
تا ۱۰۰ درصد حافظه فلش سریعتر
تا ۱۰ ساعت عمر باتری

 

عملکردی گرافیکی با دو برابر سرعت

از ویژگی های مک بوک پرو ۱۵ اینچی می توان به کارت گرافیک قدرتمند مجزای Radeon Pro در هر مدل اشاره کرد که نسبت به نسل قبل خود تا ۱۳۰ درصد سرعت بیشتر در پردازش های گرافیکی عمل می کند. Radeon Pro که با فناوری پیشرفته ۱۴ نانومتری ساخت و تولید شده است، تا دو نیم برابر قدرت پردازشی بیشتری ارائه می دهد. با DRAM داخلی ۶۴ مگابایتی نسبت به نسل قبل در مدل ۱۳ اینچی از ۱۰۳ درصد پردازش گرافیکی سریعتری بهره می برد. این بدان معناست که زمان بیشتری برای کارهای مهمتر وجود خواهد داشت که همه این ویژگی ها مک بوک پرو را به یک دستگاه خارق العاده تبدیل می کند.

 

 

ویرایش فیلم

پروژه های ویدئویی چند دوربینی را در Final Cut Pro X با سه نمایشگر 4K تمام صفحه و سرعت پردازش تا ۵۷ درصد بیشتر در مک بوک پروی ۱۵ اینچی ویرایش کنید. مدل های سه بعدی را با ۱۳۰ درصد عملکرد واقعی بیشتر نسبت به نسل قبلی مک بوک پرو در Autodesk Maya 2017 به سرعت اجرا کنید. بازی های سنگین گرافیکی مانند Grid 2 Reloaded Edition را بر روی مک بوک پروی ۱۳ اینچی با دو برابر عملکرد سریع تر نسبت به نسل قبل اجرا کنید.

 

 

حافظه جانبی سریعتر

مک بوک پرو یک حافظه SSD در درون خود دارد که حتی از نسل قبلی خود سریع تر است. سرعت خواندن ترتیبی این حافظه تا 3.1 گیگابایت بر ثانیه هم می رسد. مدل 15 اینچی اولین مدلی است که به یک حافظه ۲ ترابایتی SSD مجهز شده است که فضای کافی برای ذخیره حجیم ترین فایل ها را در اختیارتان قرار می دهد. سرعت حافظه آن از همیشه سریع تر است. شما می توانید به لطف وجود چنین حافظه ای خیلی سریع و در یک چشم بر هم زدن سیستم عامل و چند نرم افزار را راه اندازی و فایل های حجیمی را ذخیره کنید.

پردازنده هایی که با مصرف بسیار پایین قدرتی باورنکردنی دارند. با پردازنده های نسل ششم سری Core اینتل، مک بوک پرو حتی در اجرا و پردازش کار های حرفه ای مثل ویرایش و تبدیل فیلم و مدل های 3 بعدی، عملکرد حیرت انگیزی دارد. همزمان این پردازنده می تواند در کار های سبک تر مثل جستجو در اینترنت و یا چک کردن ایمیل انرژی کمتری مصرف کند.

مک بوک پروی جدید با اینکه قابلیت ها و عملکردهای بیشتری در خود جای داده است، هنوز از باتری با دوام بهره می برد که عمر روزانه آن تا 10 ساعت در مدل 13 اینچی و 10 ساعت در مدل 15 اینچی می باشد. پس شما برای تماشای فیلم، بازی کردن و ویرایش در هر مکانی آزاد خواهید بود.

هر چه نوت بوک نازک تر باشد، فضای کمتری برای سیستم خنک سازی آن وجود دارد. پس مک بوک پرو با ابتکاراتی که در کل سیستم به کار برده است گرما را خیلی بهتر از نسل های قبلی دفع  می کند که این کار را با افزایش جریان هوا در زمان کارهای سنگین مثل ویرایش فیلم، اجرای بازی های سنگین گرافیکی و یا انتقال اطلاعات حجیم انجام می دهد. در مک بوک پروی 15 اینچی یک ابتکار در طراحی تیغه های جداگانه در فن، تیغه های بیشتری را در خود جای می دهد و جریان هوای بیشتری را ارائه می دهد. شکل نامتقارن تیغه های به کار رفته در فن از ایجاد سر و صدا نیز جلوگیری می کند.

صفحه نمایش رتینا
روشن ترین و با گسترده ترین طیف رنگی در صفحه نمایش های موجود در نوت بوک های مک 

صفحه نمایش جدید به کار رفته در مک بوک پرو بهترین نمایشگری است که تا به حال در نوت بوک های مک اپل به کار رفته است. این نمایشگر از قابلیت نور زمینه LED بهره می برد و نسبت کنتراست بالاتر و رنگ های مشکی عمیق تر و سفید روشن تری را به نمایش می گذارد. اولین لپ تاپ از سری مک است که از طیف گسترده تری از رنگ ها با رنگ های قرمز و سبز درخشان تری پشتیبانی می کند. با این ویژگی تصاویر به طور طبیعی تر و با جزئیات واضح تری به نمایش در می آیند که برای طراحی های گرافیکی سطح بندی رنگ ها و ویرایش امری لازم است.

 

مک بوک پرو جدید از قابلیت رنگی P3 بهره می برد که 25 درصد طیف رنگی گسترده تری نسبت به نمایشگر های RGB موجود تولید می کند که رنگ های قرمز و سبز را با دامنه ی وسیع تری ارائه می دهد.

روشنایی با میزان 500 nits
۲۵ درصد طیف رنگی بیشتر نسبت به sRGB
۶۷ درصد نسبت کنتراست بالاتر

تاچ بار و تاچ آیدی
یک روش جدید تحول آمیز در استفاده از مک بوک تان 

تاچ بار، کلید های عملکردی که مدت زیادی است بخش بالایی صفحه کلید شما را اشغال کرده با چیزی متونع تر و تواناتر جایگزین می کند. این نوار گرافیکی به صورت خودکار و بر اساس فعالیتی که شما انجام می دهید ابزار های مرتبط را نمایش می دهد که از قبل با آنها آشنایی دارید از جمله کنترل های سیستم مثل ولوم صدا و میزان روشنایی، روش های راحتری برای تنظیم یا جستجو در مطالب، ویژگی های تایپ هوشمند مانند ایموجی و پیش بینی خودکار متن و بسیاری موارد دیگر. برای اولین بار، «تاچ آیدی»  یا همان حسگر اثر انگشت بر روی یک مک موجود می باشد که می توانید با آن خیلی سریع به یک خرید اینترنتی امن با Apple Pay دسترسی داشته باشید.

تاچ بار راه های بیشتری برای دسترسی سریع به فرامین برای شما فراهم می کند. می توانید برای نمایش ولوم صدا، روشنایی و … کنترل های سیستمی را باز و بسته و شخصی سازی کنید.

حالا شما می توانید در یک لحظه سیستم عامل مک خود را باز کنید. برای خرید های امن اینترنتی از Apple Pay استفاده کنید. به راحتی و خیلی سریع به تنظیمات سیستم و یادداشت های رمز گذاری شده دسترسی داشته باشید. حتی بین حساب های کاربری خود جابجا شوید. همه اینها تنها با یک اثر انگشت.

برای نرم افزار های مورد علاقه تان و نرم افزار هایی که در آینده تولید می شوند تاچ بار می تواند تجربه روزانه کار با نرم افزار هایتان شامل نرم افزار های جانبی را تغییر دهد. توسعه دهندگان می توانند از آن برای اضافه کردن یک بعد جدید به نرم افزار های موجود و آتی خود استفاده کنند.

سیستم صوتی
بلندگو هایی که برای خودشان صحبت میکنند آن هم با صدای بلند

بلندگو های به کار رفته در این نوت بوک از نو طراحی شده اند که دوبرابر دامنه دینامیکی و تا ۵۸ درصد صدای بیشتر با دو و نیم برابر صدای بم بلندتر را تولید می کنند. همچنین این بلندگوها مستقیما به برق سیستم متصل شده اند که سه برابر قدرت بیشتر با صدای بالاتر را تولید می کنند.

پس این موارد مک بوک پرو را برای میکس صدا، ویرایش فیلم در لحظه فیلم برداری یا لذت بردن از یک فیلم سینمایی، بهترین گزینه ی ممکن می سازد.

تا ۵۸ درصد صدای بیشتر
تا ۲.۵ برابر صدای بم بالاتر
تا ۲ برابر دامنه گرافیکی 

 

کیبورد و ترک پد
کیبورد حساس تر و ترکپد گرانتر

با در نظر گرفتن همه جوانب، کار با مک بوک پرو جدید تجربه بسیار بهتری است. کیبورد این نوت بوک از نو طراحی شده است که از مکانیزم پروانه ای نسل دوم بهره می برد که با دقت و ظرافت زیادی برای راحتی و کارایی بیشتری بهینه سازی شده است. ترکپد مجهز به فورس تاچ که به طور قابل توجهی بزرگتر شده است، فضای بیشتری در اختیار انگشتانتان برای حرکت و کلیک کردن فراهم میکند.

۴ برابر ثبات بیشتر کلید ها
تا ۲ برابر ترکپد بزرگتر 

 

تاندربولت ۳
قدرتمند ترین و کاراترین درگاه ارتباطی موجود

تاندربولت ۳ پهنای باند فوق سریع را با کارایی بالای استاندارد USB C ترکیب می کند تا یک درگاه جهانی باورنکردنی ایجاد کند. انتقال اطلاعات، شارژ خروجی ویدئویی در این درگاه تنها به یک خروجی تبدیل شده است و تا 40 گیگابایت بر ثانیه ظرفیت پذیرش آن که دوبرابر پهنای باند تاندربولت ۲ می باشد را ارائه می دهد. هر دو مدل مک بوک پرو (همراه با تاچ بار) با چهار درگاه عرضه می شوند، پس شما می توانید از هر جهت همه آن کار ها را انجام دهید. دستگاه های موجود به راحتی با یک کابل یا آداپتور به آن متصل می شوند. همچنین تاندربولت ۳ درگاهی دورو است، یعنی دیگر مهم نیست از کدام طرف وارد می کنید، همیشه طرف بالای آن سمت درست است. اتصال همزمان دو نمایشگر 5k و دو سیستم RAID به یک مک بوک پروی ۱۵ اینچی با چهار درگاه تاندربولت ۳ برای ایجاد یک محیط کاربری قدرتمند.

تا ۴۰ گیگابایت اننقال اطلاعات
پشتیبانی از دو نمایشگر 5k
قابلیت تغذیه و شارژ از هر کدام از درگاه ها
تا چهار درگاه تاندربولت ۳

macOS
بخاطر این است که هیچ چیزی مثل یک مک نمی شود

macOS سیستم عاملی است که به هر مک بوکی قدرت میدهد. سیستم عامل macOS به گونه ای مهندسی شده است که از تمامی سخت افزار ها کاملا استفاده می کند و به طوری طراحی شده که همانطور که استفاده راحتی دارد زیبایی خاصی نیز به ارمغان آورد. سیستم عامل macOS مجموعه  شگفت انگیزی از اپلیکیشن ها که هر روز استفاده خواهید کرد و دوست خواهید داشت را در اختیارتان قرار می دهد. این سیستم عامل همچنین از قابلیت آیکلود و راه های خلاقانه دیگری برای ارتباط مک بوک بادستگاه های ios و ساعت هوشمند اپلی تان بهره می برد.

کارهای بیشتری را فقط با صحبت با Siri انجام دهید
بدون هیچ حد و مرزی بین دستگاه های اپلی خود کار کنید
فایل های خود را در آیکلود و آن هم به صورت خودکار دخیره کنید و برروی هر دستگاهی به آن های دسترسی داشته باشید.

خرید مک بوک پرو

شما میتوانید مک بوک پرو های (همراه با تاچ بار و تاچ آیدی) را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید