گزارش جدیدی درباره ویژگی های مختلف آیفون 8 منتشر شد. هدف اصلی آن نمایشگر این گوشی است به که مدتی است شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد و آن اینکه انتظار می رفت که از یک پنل OLED با اندازه 5.8 اینچ بهره ببرد اما گزارش اخیر حاکی از آن بود که به هیچ وجه این گونه نخواهد بود.

در همین گزارش، جزئیات مهم دیگر نیز فاش شد؛ حافظه و رم. بر اساس TrendForce، آیفون 8 با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. که این گزارش آیفون 8 را با آیفون 7 پلاس فعلی در یک  رده قرار میدهد و انتظار می رود آیفون 7 اس پلاس نیز از 3 گیگابایت رم بهره ببرد.

علاوه بر این، در این گزارش بیان شده است که اپل مدل 32 گیگابایتی را به طور کلی کنار گذاشته و بجای آن ظاهرا یک مدل 64 گیگابایتی و یک مدل 256 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. احتمالا روند سه مدلی که برای مدت زیادی اپل دنبال می کرد به طور کلی محو شود.

یک خبر دیگر می گوید که مدل های آیفون 7 اس با گزینه های مختلف از لحاظ حافظه عرضه خواهند شد اما گزینه های قابل انتخاب کاملا مشخص نیستند. رویکرد اپل با ارائه تنها دو مدل به این معناست که اپل می تواند قیمت گذاری را از 999 دلار شروع کند و همانطور که در شایعات قبلی نیز آمده مبنی بر اینکه پرچم دار سال 2017 اپل از قیمت 1000 دلار شروع خواهد شد، مشخص است که مثلا مدل 256 گیگابایتی حداقل قیمتی حدود 1100 دلار خواهد داشت.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام