اینستاگرام اعلام کرد که کاربران می توانند در آپدیت جدید این اپلیکیشن، به لطف ویژگی گردانه مانند آن، تا ده عکس و ویدئو را در یک پست به صورت همزمان به اشتراک بگذارند.

به ادعای اینستاگرام، بعد از اشتراک گذاری مجموعه، فالوورها می توانند عکس ها را با کشیدن دست به ترتیبی که بار گذاری شده اند، ببینند و حس واقعی و طبیعی حضور در جشن تولد یک دوست  یا حتی مجموعه ای کامل از دستور پخت یک غذا را برایتان ایجاد کند.

نقاط آبی در زیر هر پست نشان دهنده وجود عکس یا ویدئو بیشتر در آن است

برای آپلود چندین عکس یا ویدئو در یک لحظه، کاربران از این پس یک آیکن جدید در قسمت آپلود عکس خواهند دید و از آنجا می توانند با انتخاب ان ترتیب را تغییر دهند، یک فیلتر را برای همه عکس ها به کار گیرند یا یکی یکی هر کدام را جداگانه ویرایش کنند.

اینستاگرام اعلام کرد که این نوع پست ها در حال حاضر هنوز با یک زیرنویس واحد تعیین شده اند و فقط از اندازه مربعی پشتیبانی می کنند. یک ویژگی گردانه مانند نیز برای برند ها با اهداف تجاری و تبلیغاتی در سال های گذشته در اینستاگرام موجود بود.

شما می توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه اینستاگرام را از اپ استور دانلود کنید. آپدیت نیز از امروز برای همه کاربران قابل دریافت خواهد بود.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام