اپل اعلام کرد که اپل کمپس 2 در ماه آوریل امسال برای کارمندان آماده خواهد بود و به صورت رسمی اسم این مکان را «اپل پارک» گذاشه است. به گفته اپل انتقال بیش از 12000 کارمند به این مکان بیش از شش ماه زمان خواهد برد و ساخت و ساز های کوچک تر و تکمیل فضای سبز تا تابستان ادامه خواهد دشت.

 

به افتخار استیو جابز که جمعه این هفته 62 ساله می شد، اپل اعلام کرد که تئاتر موجود در اپل پارک «استیو جابز» نام خواهد گرفت. این تئاتر یکی از ساختمان هایی است که دیرتر آماده خواهد شد و در یکی از بلندترین نقاط این محوطه واقع شده است که بر مراتع نزدیک و ساختمان اصلی دایره ای شکل بزرگ در اپل پارک اشراف دارد.

به گفته تیم کوک؛ دیدگاه استیو برای اپل بسیار فراتر از زمان او بود. او در نظر داشت اپل پارک به خانه نوآوری برای نسل های آینده تبدیل شود. فضای کاری و پارک ها برای تشویق تیم و در راستای حفاظت از محیط زیست طراحی شده اند. ما پر بازده ترین ساختمان موجود در جهان از نوع خود را ایجاد کردیم و پردیس هم به طور کامل با انرژی های تجدید پذیر کار خواهد کرد.

در این گزارش مجموعه دیگری از ساختمان ها نیز منتشر شد که شامل یک مرکز بازدید کنندگان است که اپل استور با تمامی محصولات و تریا قرار دارد که برای عموم مردم باز خواهد بود. اپل با همکاری با Foster و Partners کار ساخت و ساز این پارک را شروع کردند که 175 هکتار را در بر گرفته و به طور 100 درصد با انرژی تجدید پذیر تغذیه خواهد شد.

ساختمان اصلی که با نام ساختمان «سفینه فضایی» شناخته می شود، 17 مگاوات انرژی خورشیدی در سقف تولید می کند و این یعنی اپل پارک به یکی از بزرگ ترین تاسیسات موجود در کره زمین تبدیل خواهد شد که از انرژی خورشیدی استفاده می کند. اپل همچنین به ابتکارات به کار رفته در فضاهای سبز این پارک افتخار میکند که 5 میلیون فوت مربع آسفالت را با فضاهای سبز در انواع مختلف جایگزین کرده و از بیش از 9000 درخت بومی و مقاوم در برابر خشکسالی در آن استفاده کرده است.

شروع ساخت و ساز به سال 2013 بر می گردد و قرار بود تا آخر سال 2016 به اتمام برسد که تاخیر در فرایند ساخت و ساز تاریخ افتتاح آن را به عقب راند. در طول این چند سال، به لطف ویدئو های گرفته شده با پهباد ها، فرایند ساخت و ساز به خوبی پوشش داده شده که هر ماه به طرفداران اپل شانس دیدن سازه های اصلی را می داد مانند زمانی که برای اولین بار ساختمان سفیه فضایی شکل گرفت تا زمانی که چراغ های آن نیز روشن شد.

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام