خبرگزاری دیجی تایمز در طی گزارشی مدعی است که آیپد پرو 10.5 اینچی جدید و همچنین آیپد پرو 12.9 اینچی ارتقا یافته تا ماه می یا ژوئن راهی بازار نخواهند شد. انتظار می رود که اپل در یک رویداد در ماه مارس از آنها رونمایی کند.

این تاخیر در عرضه تبلت ها تاثیر مستقیمی بر درآمد تامین کنندگان اپل از جمله TPK Holding و General Interface Solution خواهد داشت که پنل های لمسی را برای تبلت های اپل تامین می کنند.

شایعات و گزارشات متعددی به عرضه آیپد پرو 2 جدید در ماه مارس امسال اشاره دارد. کمپانی قرار است سه مدل جدید از آیپد پرو در این سال معرفی کند، که دو مدل از آنها، مدل های ارتقا یافته آیپد پرو های موجود 12.9 و 9.7 اینچی است و مدل جدید با 10.5 اینچ نمایشگر، طراحی بدون حاشیه، سخت افزار قدرتمند تر و رزولوشن صفحه نمایش همانند نمایشگر به کار رفته در آیپد پرو 12.9 اینچی عرضه خواهد شد. آیپد پرو 2 جایگزین آیپد ایر 2 موجود خواهد شد و این بدین معنی است که باید قیمتی پایین تر از مدل پیش از خود داشته باشد.

عرضه محدود مدل های آیپد پرو 12.9 اینچی و 9.7 اینچی به این شایعات دامن زده که اپل از مدل آپید پرو جدید در مارس رونمایی می کند. از طرفی هم برای اپل غیر معمول است که تبلت ها را در ماه مارس رونمایی کند و تا می و ژوئن به بازار عرضه نکند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام