با وجود قابلیت لمس سه بعدی در آیفون، شما می توانید به میانبر های سریعی در اپلیکیشن خاصی دسترسی داشته باشید. ClearBadges3DTouch10 یک توییک جدید است که میانبری جدید برای اپلیکیشن ها اضافه می کند که با آن می توان نوتیفیکشن های روی آیکن را پاک کرد.

وقتی برای یک اپلیکیشن یک نوتیفیکیشن وجود دارد، علامتی بر روی آیکن آن نمایش داده می شود. با این که این نشان بسیار مفید است اما هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید این نشان را پاک کنید؛ مگر اینکه آن را باز کرد یا به آن پاسخ دهید. برای نمونه، اپلیکیشن اپ استور برای تعداد آپدیت های موجود اپلیکیشن ها نشانی روی آیکن نمایش می دهد. شما هرگز نخواهید توانست آن را بدون دانلود کردن همه آپدیت ها از بین ببرید.

با این توییک جیلبریک جدید شما می توانید با استفاده از لمس سه بعدی روی آیکن مورد نظر، نشان آن را مخفی کنید. برای اینکار انگشت خود را روی آیکن، محکم فشار دهید تا منوی میانبر ها باز شود، سپس با گزینه ای با عنوان Clear Badge Notifications’ روبروی می شوید؛ با انتخاب این گزینه به صورت فوری نشان نوتیفیکیشن آن اپلیکیشن را مخفی کنید.

ClearBadges3DTouch10 به راحتی با تمامی اپلیکیشن ها کار می کند. شما می توانید خیلی ساده آن را از Cydia نصب کرده و استفاده کنید. البته با این که این توییک برای دیوایس هایی با قابلیت لمس سه بعدی طراحی شده است، باز هم می توانید در دیوایس های دیگر با استفاده از توییک دیگری که Peek-a-Boo نام دارد، لمس سه بعدی را به مدل های قدیمی تر آیفون آورده و از ClearBadges3DTouch10 استفاده کنید.

اگر همیشه آرزو داشتید از شر نشان نوتیفیکیشن ها روی آیکن خلاص شوید، بهتر از این توییک وجود ندارد. ClearBadges3DTouch10  به صورت یک بسته رایگان در Cydia’s BigBoss موجود می باشد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام