به نظر می رسد تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل، ارتباط دوستانه تری با گوگل دارد، چیزی که در دوران استیو جابز محال ممکن بود. کوک و ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، در حالی که بر سر میز شام در یکی از بهترین رستوران های ویتنام مشغول صحبت بودند، دیده شدند. هنوز هم صحبت های رد و بدل شده بین دو رهبر قدرتمند دنیای تکنولوژی به صورت یک راز باقی مانده است.

پیچای و کوک در حال خوردن شام در رستوران  Tamarine در شهر پالو التو بودند که قلمرو خنثی این دو کمپانی بزرگ در جهان محسوب می شود. آنچه از عکس به نظر می رسد بر اساس زبان بدن (body language) هیچ یک از آنها ریلکس نیستند.  دیدار بین این دو غول تکنولوژی یادآور سال 2010 می باشد؛ زمانی که که جابز در حال گرفتن قهوه برای اریک اشمیت (مدیر عامل وقت گوگل) دیده شده بود. از زمانی که سیستم عامل اندروید از بسیاری از ویژگی های آیفون سوء استفاده کرد، تنش بین اپل و گوگل همیشه بالا بوده است.

جابز قول داد که علیه گوگل اقدام کند که به تعبیر وی یک «سرقت بزرگ» بود. سپس اپل در آن زمان مجموعه ای از پرونده های حقوقی را علیه بزرگترین تولید کننده اسمارت فون های اندرویدی، یعنی سامسونگ،  به راه انداخت.

خوشبختانه، دیدار تیم با ساندار با شرایط دوستانه ای پایان یافت.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام