امروز اپل نسخه های ششم از سیستم عامل های جدید tvOS   برای نسل چهارم اپل تیوی و  watchOS 3.2 برای اپل واچ با ویژگی های جدیدی مثل حالت تئاتر، پشتبانی از سیری و … را منتشر کرد.

بتای 6 سیستم عامل tvOS 10.2 (شماره ساخت 14W5264a) را می توان با مکانیزم آپدیت نرم افزاری در هر اپل تیوی با پروفایل مناسب دانلود و استفاده کرد. بتای 6 watchOS 3.2 نیز (شمار ساخت 14V5245a) را می توان با آیفون متصل به آن دریافت کرد. بتا های ششم iOS 10.3 و  macOS Sierra 10.12.4 نیز هر دو دیروز در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت.

ویژگی های جدید watchOS 3.2

این حالت که در watchOS  3.1.3 معرفی شد، به کاربران اجازه می دهد که به سرعت در اپل واچ خود را در حالت سکوت قرار دهند و از روشن شدن تصادفی نمایشگر با بلند شدن مچ جلوگیری کند. کاربران همچنان قادر خواهند بود اعلان های خود را (از جمله فرمان های لمسی) در این حالت دریافت کنند. کاربران می توانند با ضربه به نمایشگر یا فشردن چرخنده دیجیتال (Digital Crown)  از اعلان های خود با خبر شوند.

watchOS 3.2 همچنین به شما اجازه می دهد که اپلیکیشن ها را درست مثل  iOS 10 کنترل کنید.. با سیری می توانید به اپل واچ بگویید که پیامی را ارسال کند، پرداختی انجام دهد، بلیط سفری را رزرو کند و… .

 

ویژگی های جدید tvOS 10.2

علاوه بر رفع مشکلات و بهبود در عملکرد، آپدیت های دیگری مثل حرکت های لمسی برای جستجو سریعتر ایجاد شده است.

به راحتی با استفاده از فرمان های لمسی در ریموت کنترل جستجوی سریعتری داشته باشید. کاربران می توانند با کشیدن از سمت راست ریموت در فهرست اپلیکیشن ها یا موارد دیگر جستجو کنند. در صورتی که هر گونه رفتار غیر منتظره و عجیبی با این ویژگی مواجه شدید، لطفا یک گزارش باگ از آن ارسال کنید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام