در حالیکه گفته  می شود شرکت اپل مشغول کار کردن بر روی جایگزین های ایفون 7 و 7 پلاس است، اما تمرکز شایعات بر روی ایفون 8 است.

ET نیوز از کره جنوبی اینگونه گزارش می کنند که ایفون پرچم دار جدید طراحی Water Design خواهد داشت و در آن خمیدگی هایی وجود دارد و این خمیدگی ها یاداور طراحی اصلی ایفون 10 سال پیش است. طبق شایعات گذشته، طراحی پشت ایفون 8 صاف است و هم پشت وهم جلوی آن دارای گلاس است. با جود این، گزارشات اخیر حاکی از آن است که هم جلوی آیفون و هم پشت آن طراحی خمیده خواهند داشت. 

طبق گزارش مراجع صنعتی در روز سه شنبه، اپل برای قاب پشتی ایفون 8 از یک گلاس سه بعدی استفاده کرده است. این گلاس سه بعدی در لبه های بالا، پایین، چپ و راست به شکل خمیده در می آید. گفته شده است که خمیدگی لبه ها نسبت به لبه های قاب های فلزی موجود ملایم تر و گرد تر خواهد بود. طراحی قسمت پشتی بیشتر شبیه به مدل اولین ایفون است.

یکی از مسئولین صنعتی اظهار داشت: جنس قاب پشتی ایفون  جدید از گلاس است و این گلاس در واقع یک دیواره منحنی است که توسط چهار ضلع احاطه شده است.

این گزارش نشان می دهد در حالیکه پشت ایفون 8 احتمالا دارای یک انحنا و خمیدگی متفاوت و منحصر به فرد است، اما قسمت جلویی صاف طراحی شده است. بعلاوه، قبلا اینطور شایعه شده بود که ایفون 8 خمیدگی ها و انحنا های زیاد و چشمگیری مانند لبه های Galaxy S7 نخواهد داشت.

همانگونه که از شواهد بر می آید، انتظار می رود ایفون 8 یک محصول متفاوت از اپل باشد و در مقایسه با ایفون7S دارای ویژگی ها، ابعاد وبه صورت کلی تغییراتی خواهد بود و گفته می شود تا آخر امسال به بازارعرضه خواهد شد. این تغییرات اینطور باعث شایعه شده است که ایفون 8 با صفحه نمایشگر OLED و Function Area، طراحی گلاس- استیل ضد زنگ، شارژ بی سیم و امکانات بیشتر 1000 دلار یا بیشتر قیمت خواهد داشت. 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام