مدتی است که اپل در حال تست و بررسی نسخه های بتای  tvOS 10.2 می باشد، اما در آپدیت ها ویژگی جدیدی نیامده بود. از دیشب برخی کاربران با صفحه ی هشداری روبروی شدند که ویژگی های جدیدی را در اپل تیوی  فهرست کرده بود که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک در آپدیتی قابل دریافت باشد.

اولین و مهمترین مورد در صفحه  “What’s New”، یک اپلیکیشن ریموت کنترل برای آیپد می باشد. در حال حاضر، این اپلیکیشن تنها برای آیفون ساخته شده بود، و با این که اپلیکیشن ریموت آیتونز قدیمی شده است اما هنوز روی آیپد کار می کند. به نظر می رسد که در بتای جدید این سیستم عامل قابلیت جدیدی با پشتیبانی از ریموت کنترل در آیپد در نظر گرفته شده است.

ریموت کنترل از آیپد

لیریک های آهنگ ها و لیست پخش  را در اپلیکیشن ریموت در آیفون و آیپد مشاهده کنید. همچنین می توانید قسمت های فیلم، ترک های آهنگ و … را نیز انتخاب کنید.

همچنین قابلیت های دیگری مثل جستجوی سریعتر با کشیدن دست از گوشه سمت راست، قابلیت های پخش فیلم بین دیوایس های خود و … در این آپدیت قرار گرفته است. tvOS 10.2 احتمالا به زودی در اختیار عموم قرار گیرد. اما موضوعی که اینجا مطرح شد، به نظر به این دلیل بود که اپل با این کار برای کاربران یک آمادگی و اشتیاق برای دریافت نسخه جدید این سیستم عامل ایجاد کرده است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام