اخیرا اپل اعلام کرده است که با انتشار سیستم عامل های iOS 10.3 و macOS Sierra 10.12.4 توسعه دهندگان می توانند به نظرات کاربران در اپ استور پاسخ دهند.

حالا شما می توانید به طور عمومی به نظرات کاربران و مشتریان اپلیکیشن های خود در اپ استور در آیفون، آیپد و مک پاسخ دهید. زمانی که پاسخ شما ارسال شود، کاربر متوجه خواهد شد و می تواند بازخورد خود را آپدیت کند.

زمانی که برای  یک اپلیکیشن نظری ارسال شد، توسعه دهنده می تواند آن را مشاهده و مرتب کرده و با  iTunes Connect به آن پاسخ دهد.

در خواست امتیاز دهی و نظر دهی

شما می توانید در فرصت های مناسب هنگام استفاده کاربر از اپلیکیشن از مشتریان خود بخواهید که به اپلکیشن شما امتیاز و نظر دهند. اگر می خواهید که کاربران بازخورد خود را با شما درمیان بگذارند، می توانید از SKStoreReviewController API استفاده کنید. خیلی ساده زمان درخواست را انتخاب کنید، مثلا تا سه بار در مدت زمان 365 روز. مشتریان امتیاز را در هشدار های استاندارد ثبت خواهند کرد و می توانند با تاچ آیدی نظر خود را نوشته و ثبت کنند.

پاسخ به نظرات

به صورت مستقیم به بازخورد کاربران در اپ استور پاسخ دهید. شما می توانید صرف نظر از زمان ارسال، به تمامی نظرات اپلیکیشن خود پاسخ دهید. همچنین هر زمان که مایل باشید می توانید پاسخ خود را ویرایش کنید و تنها یک پاسخ برای هر نظر درج خواهد شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام