کریستوفر رولند تحلیلگر گروه مالی Susquehanna  در سفر خود به آسیا و بر اساس عرضه و تقاضا مدعی شده است که نسل سوم اپل واچ با قابلیت اتصال سلولی عرضه خواهد شد. وی معتقد است که به دلیل رونمایی دیر هنگام این دیوایس در این سال، اپل واچ از ویژگی جایگاه سیم کارت و اتصال LTE  بهره خواهد برد. برای اطمینان از اینکه استفاده از سیم کارت باعث کاهش شدید عمر باتری نمی شود، اپل از VOIP   و داده ها مبتنی بر اتصال CAT-M1 استفاده خواهد کرد.

همچنین برای بهره وری کامل از قابلیت های اپل واچ جدید، شرکت کوپرتینو در تبلیغات خود  باید AirPods  ها را نیز در کنار آن به نمایش بگذارد، چرا که با این ست کاربر قادر خواهد بود تماس گرفته یا به تماسی بدون در دست داشتن آیفون پاسخ دهد. با وجود مودم سلولی اپل واچ دیگر نیازمند به اتصال آیفون نخواهد بود. و این بدین معنی است که از این ساعت هوشمند کار های بیشتری بر خواهد آمد.

این تحلیلگر همچنین درباره آیفون 8 هم به مواردی اشاره کرد و گفت که اپل سعی دارد از  USB-C استفاده کند اما به نظر می رسد اپل از این درگاه در مدل 2018 خود رونمایی کند. همچنین به بدبینی نسبت به شارژ وایرلس اشاره کرد که حدود 3 ساعت برای شارژ کامل طول خواهد کشید. از طرفی گفت که کلید فیزیکی خانه نیز به دلیل مشکلات فنی که کمپانی با آن روبرو شده است، احتمالا در جای خود باقی بماند.

نهایتا، رولند بر این باور است که آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در ماه ژوئن وارد خط تولید خواهند شد، در حالی که آیفون 5.8 اینچی تا قبل از آگوست وارد خط تولید نخواهد شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام