تیم کوک به کررات گفته است که اپل هیچ برنامه ای برای تولید یک مک بوک با قابلیت صفحه لمسی ندارد، اما در این کانسپت دیوانه وار می توانیم اتفاقی که بعد از جایگزین شدن یک ترکپد غول پیکر بجای کیبورد خواهد افتاد را ببینیم.

در نگاه اول، استفاده از یک صفحه لمسی بزرگ بجای یک کیبورد به نظر ایده ای وحشتناک است. تایپ کردن نیز احتمال نیاز به وقت بیشتری خواهد داشت. اما تصاویر مفهومی خلق شده توسط  دنیل برونشتاینر می گویند چه کار های جالب و جدیدی می توان با این ترکپد انجام داد.

این تاچ پد اساسا مانند یک کیبورد، ترکپد یا تاچ بار غول پیکر عمل خواهد کرد. تمامی کلید های استاندارد هنوز هم قابل دسترسی است، اما ترکپد می تواند بسته به وظیفه ای که انجام می دهید، سازگار تر شود. با به کارگیری این تاچ پد همراه Taptic Engine، اپل به کاربران همان احساس کلید های فیزیکی را منتقل خواهد کرد. شما حتی می توانید اپل پنسیل را با آن استفاده کنید. با این قابلیت، کاربران حرفه ای بهانه بهتری برای خرید این مک بوک خواهند داشت.

مجهز کردن مک بوک پرو به صفحه نمایش لمسی ارزان تمام نخواهد شد مگر اینکه اپل یک روش مقرون به صرفه برای اینکار پیدا کند، اما حذف کیبورد فیزیکی و بزرگ کردن ترکپد فعلی نباید آنقدر هزینه بر باشد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام