آی مک پرو قدرتمند ترین مک که تا به حال ساخته شده است.

 

آی مک پرو با پردازشگر ، گرافیک ، حافظه و هارد قدرتمند و سریع خود عملکردی مشابه به رایانه های Workstation دارد . بنابراین همه می توانند هرآن چه را که می خواهند و قبلاً نتوانستند آن را انجام دهند با این کامپیوتر قدرتمند انجام دهند ، از سازنده ویدیو های تبلیغاتی ، انیمیشن های 3 بعدی ، آهنگ ساز ، توسعه دهنده های نرم افزار گرفته تا دانشمندان و محققان . 

ظاهری شبیه به آی مک فعلی دارد که با پوشش رنگی  خاکستری بسیار زیبا همراه است و آی مک پرو دارای صفحه نمایش 27 اینچ با کیفیت 5K می باشد .

 

 

پردازشگر 18 هسته ای در یک آی مک ، نه این یک اشتباه تایپی نیست !

یک آی مک با پردازشگر 8 هسته ای به اندازه کافی قابل توجه است ، اما یک آی مک با پردازشگر 18 هسته ای یک موجود کاملاً متفاوت و حیرت انگیز خواهد بود !

دارای سرعت توربو بوست تا 4.5 گیگاهرتز  ، آی مک پرو دارای قدرت و انعطاف پذیری بالا برای ایجاد تعادل در پردازشگر قدرتمند چند هسته ای با عملکرد تک موضوعی . بنابراین می توانید رندر فایل های مختلف ، ویرایش ویدیوهای 4K ، ساخت افکت های صدایی Real-time ، تدوین اپلیکیشن های مختلف و بسیاری کارهای بزرگ دیگر را به سرعت رعد و برق با این پردازشگر حیرت انگیز انجام دهید .

 

 

8-, 10-, or 18-core Xeon processor

Turbo Boost up to 4.5GHz

Up to 42MB cache

 

شبیه سازی ذرات ؟

آی مک پرو به شما این امکان را می دهد که رندرهای 2 یا 3 بعدی استاتیک یا انیمیشن از ذرات مختلف خلق کنید . هاله های دود ، بارش باران ، یک مزرعه گندم در باد و …

 

گرافیک قدرتمند Radeon Pro Vega

زمانی که می خواهیم راجع به قدرت گرافیکی iMac Pro صحبت کنیم ، کاملاً واضح است که این چیپ گرافیک می تواند هرکاری را انجام دهد . چیپ گرافیکی که تا به حال وجود نداشته است .

آی مک پرو دارای کارت گرافیک بسیار قدرتمند Radeon Pro Vega می باشد که 3 برابر گرافیک آی مک های قبلی سرعت دارد . سرعت بالاتر ارسال فریم ها در VR ، رندرینگ بلا درنگ 3 بعدی ، قدرت پردازشی بالا در بازی های قدرتمند

این کارت گرافیک قدرتمند رنگ ها را نیز دقیق تر نشان می دهد و قادر است یک میلیارد رنگ را نمایش دهد که به معنی پخش تصاویر HDR است .

 

 

11 teraflops single precision

22 teraflops half precision

8GB or 16GB High Bandwidth Memory

400 GB/s memory bandwidth

 

 

حافظه رم بیشتر برای پروژه های عظیم

آی مک پرو می تواند تا 128 گیگابایت حافظه رم را در خود جای دهد !

بنابراین شما می توانید مدل های 3 بعدی را به راحتی شبیه سازی و پیاده سازی نمایید . می توانید تعداد زیادی اپلیکیشن را به صورت همزمان باز و اجرا نمایید .

Up to 128GB

2666MHz DDR4 ECC

 

 

هارد قدرتمند ، راه اندازی و لود سریعتر

آی مک پرو تا 4 ترابایت هارد SSD دارد که به شما این امکان را می دهد که سریع تر و راحت تر روی پروژه های 4K و HD کار کنید . یا توان عملیاتی 3 گیگابایت در ثانیه ، بارگذاری فایل های سنگین و اپلیکیشن های مختلف سریعتر از همیشه خواهد بود .

Up to 4TB SSD

3GB/s throughput

 

پورت های ورودی و خروجی I/O

همانطور که از یک کامپیوتر قدرتمند انتظار می رود ، در iMac Pro  پورت های زیادی با سرعت بسیار بالا وجود دارد .

آی مک پرو دارای 4 پورت Thunderbolt 3.0 می باشد، شما می توانید همزمان 2 مانیتور 5K را به این آی مک متصل نمایید با ارسال تصاویر با 44 میلیون پیکسل و 40 گیگابایت دیتا در ثانیه !

این آی مک دارای پورت اترنت 10 گیابایتی می باشد ، چیزی که تا کنون در آی مک ها وجود نداشته است ، بنابراین اشتراک گذاری فایل ها بین سیستم های مختلف در یک شبکه داخلی با آی مک پرو 10 برابر سریعتر خواهد بود .

 

 

Four Thunderbolt 3 (USB‑C) ports

Up to 44 million pixels

10Gb Ethernet

 

صفحه نمایش رتینا 5K

صفحه نمایش 27 اینچ آی مک پرو بهترین صفحه نمایشی می باشد که اپل تاکنون ساخته است . آی مک پرو به نمایشگری با روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز می شود و دارای 14.7 میلیون پیکسل می باشد که ۴۳ درصد روشن تر از نسل قبل است .

با وسعت رنگ P3 Color و پشتیبانی از میلیون ها رنگ iMac Pro  تصاویر تماشایی و بسیار واقعی ارائه می کند .

 

500 nits

43% brighter

One billion colors

 

سیستم خنک کننده پیشرفته

عملکرد بی نقص ، قدرت بالایی لازم دارد و قدرت بالا حرارت زیاد ایجاد می کند ، برای مقابله با این امر سیستم خنک کننده آی مک پرو دوباره طراحی شده است و در آن فن های خنک کننده دوتایی ، هیت سینک های عظیم و تخلیه های اضافه تر به کار رفته است . بنابراین جریان هوا 75 درصد بیشتر و سیستم خنک کنندگی 80 درصد افزایش داشته است و این اجازه می دهد که iMac Pro با قدرت 500 وات 67 درصد قوی تر از آی مک های قبلی عمل کند .

 

 

اسپیکرهای جدید

همانطور که آی مک پرو در نمایش تصاویر چشمان شما را حیرت زده کرده است در ایجاد صدایی قدرتمند و منحصر به فرد نیز گوش های شما را متحیر می کند .

اسپیکر های استریو پهنای پاسخگویی وسیعتر ، باس بیشتر و صدای بیشتری را ارائه می کند.

 

 

لوازم جانبی

به همراه آی مک پرو یک کیبورد نامریک بسیار زیبا و یک مجیک موس 2 و یا یک مجیک ترک پد 2 به انتخاب شما ارائه می شود . تمامی این لوازم جانبی بی سیم و  دارای قابلیت شارژ بوسیله کابل لایتنینگ و به رنگ خاکستری عرضه می شوند .

 

 

قیمت

قیمت آی مک پرو بسیار قابل رقابت با سایر کامپیوترهای موجود در بازار می باشد .

یک کاربر حرفه ای برای تهیه سیستمی مشابه iMac Pro  باید مبلغی حدود 7000 دلار هزینه کند، اما چنین قدرت غیر قابل قیاس همراه با طراحی منحصر به فرد، و سیستم عامل یکه تاز macOS High Sierra  از 4999 شروع می شود و از دسامبر 2017 برای خرید آماده خواهد بود.

 

خرید آی مک پرو

شما میتوانید آی مک پرو را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

 

 

 

همین حالا خرید کنید