صدای جدید خانه
هوم پاد یک اسپیکر قدرتمند با صدایی شگفت انگیز است که قابلیت سازگاری با کلیه دستگاه های اپل و همچنین بزرگ ترین مجموعه موسیقی دنیا Apple music را دارد و البته امکان ارتباط با Siri را نیز دارد. شنیدن را در سطحی جدید تجربه کنید و این ابتدای راه است.

اپل کاملا پخش موسیقی از اسپیکر را متحول کرده و نشان داده که یک اسپیکر چگونه باید موسیقی را پخش کند.
هوم پاد ترکیبی از فن آوری های تک صوتی ساخت اپل و نرم افزارهای پیشرفته ای است که بالاترین کیفیت موسیقی را در هر فضایی به گوش می رساند. بلندگویی بسیار کوچک که برای خانه شما ساخته شده است.

 

مهندسی برای خانه شما

اپل در HomePod  یک ووفر و یک آمپلی فایر ساخته است که از بم ترین تا بالاترین رنج صدا را با بالاترین کیفیت به گوش مستمع برساند.
یک موتور قدرتمند درایورهای 20میلی متری که برای یک اسپیکر موتور قابل توجهی بشمار می رود. در همین حال هوم پاد با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته بطور دائم موسیقی درحال پخش را بررسی می کند و بصورت پویا فرکانس های پایین و صداهای آزاد را بهبود می بخشد.

دارای هفت تویتر

کیفیتی بی نظیر از تمام زوایا
هوم پاد دارای یک آرایه منحصر به فرد از هفت تویتر نوری می باشد که دقیقا بر صدا تمرکز دارد و با استفاده از طیف های بسیار ظریف نوری صدایی 360 درجه را تولید می کند که بطور یکنواخت در تمام فضا به گوش می رسد که بستگی به دوری و نزدیکی شما از این اسپیکر هوشمند اپل  ندارد.

تراشه A8 همیشه به فکر صداهاست

تراشه هوشمند A8 نوآوری است که در هوم پاد تعبیه شده است. زمان واقعی ووفرهای مکانیکی است. بافری که حتی از زمان واقعی هم سریعتر است و میکسی از صداهای  مستقیم و محیطی را ارائه می دهد و میکروفون می تواند صدای شما را از میان موسیقی بشنود و اکو پیشرفته را لغو کند و شما بدون فکر کردن موسیقی شگفت انگیز را طراحی می کنید.

طراحی زیبای یک هدف است

هوم پاد به گونه ای طراحی شده است که هم زیبایی ظاهری و هم قدرت و ظرافت صوتی را در کنار هم داراست.
اسپیکر اپل در دو رنگ مشکی و سفید موجود می باشد و دارای زیبایی همه جانبه است که در پخش موسیقی هم قابل دیدن است. با طول هفت اینچی ، هوم پاد می تواند هرکجای خانه شما جای بگیرد.

 

آسان تر از آسان همه چیز اتوماتیک است

طراحی هوشمند هوم پاد این امکان را فراهم می آورد که هوم پادهای دیگر در محیط را بشناسد و با آن هماهنگ شود و موسیقی های مورد درخواست شما را اجرا کند و تمام این کارها بطور اتوماتیک صورت می گیرد و تمام کاری که شما زحمت انجامش را می کشید شنیدن موسیقی است.

حال و هوای اتاق را هوشمندانه بررسی می کند
هرکجای اتاق که میخواهید هوم پاد را قرار دهید. هوم پاد به طور خودکار اکوستیک را تجزیه و تحلیل می کند و با توجه به مکان قرارگیری HomePod صدای مناسب در جهت مطلوب را پخش می کند. فرقی نمی کند هوم پاد شما در برابر دیوار، روی قفسه  یا وسط اتاق باشد ، همگی موسیقی بی نقص را خواهید شنید.

 

ترکیب دو در یک
هوم پاد دیگر خود را در اتاق بگذارید دو هوم پاد بطور خودکار همدیگر را شناسایی و باهم هماهنگ می شوند و صداهایی حتی واقعی تر را به شما ارائه می دهند.

AirPlay2
هوم پاد را به اتاق های دیگر هم اضافه کنید.
بوسیله Airplay2 می توانیید صدای هوم پاد را در اتاق های دیگر هم بشنوید و موسیقی را در تمام خانه بشنوید. هم چنین شما می توانید Airplay2 دیگر را هم هماهنگ و کنترل کنید.

نهایت قدرت موسیقی

بهترین صدای Apple Music را از هوم پاد دریافت خواهید کرد. هوم پاد یک بخش کلیدی از یک اکوسیستم فوق العاده عمیق و بصری است که همه جا همراه شماست با اتصال به Siri و اپل موزیک شما همواره در ارتباط با جهانید. هوم پاد موسیقی شناسی همراه شماست که به شما کمک می کند هر موسیقی را که می خواهید بشنوید.

40 میلیون موزیک در خانه شماست

دو میلیون خواننده در خانه ی شما می توانند بخوانند. سیری به شما کمک می کند موسیقی ها را فیلتر، طبقه بندی و آنچه می خواهید را بشنوید. از تاپ هیتس ها تا کم بازیدترین موزیک ها در دسترس شماست و با استفاده از Shared Up Next موسیقی را با سایرین در خانه به اشتراک بگذارید.

هوشمندانه علاقه مندی شما را می آموزد و موزیک هایی که نمی پسندید را بخاطر می سپارد.

به سیری بگوید کدام موسیقی را پخش کند یا چیز متفاوتی را پخش کند. با توجه به آنچه شما بیشتر گوش می دهید یا نمی پسندید Apple Music سلیقه شما را می شناسد. پس شما می توانید اجازه دهید هوم پاد برای شما موسیقی انتخاب کند و وقتی اپل موزیک را در هر دستگاهی بازکنید لیست موسیقی های مورد علاقه شما را باز می کند. هرکجا که بروید ریتم ها همراه شماست.

حالا زمان  Hip Hop است

پاسخ به هر لمس شما
قسمت بالای هوم پاد را فشار دهید. بازی کنید، هیجان زده شوید.
قسمت بالایی با لامپ LED به شما نشان می دهد سیری به شما گوش می دهد و به تک تک کلمات شما پاسخ می دهد.

به سایر قابلیت های هوم پاد گوش کنید.

هوم پاد فقط در پخش موسیقی عالی نیست بلکه به سوالات روزمره شما هم پاسخ می دهد و هم چنین می تواند کنترل کننده وسایل هوشمند خانه شما باشد.

سیری پاسخگوی تمام سوالات

هوم پاد چون مجهز به سیری می باشد، می تواند به طیف وسیعی از سوالات پاسخ دهد. تایمر، ساعت، اندازه گیری ها، ترجمه، اخبار، ورزش، آب و هوا، ترافیک  و اطلاعات عمومی. این گذاره عالی است برای شما که در منزل هستید و می توانید به این مطالب دسترسی داشته باشید.

 

فرمانروای اتاق باشید

فقط کافی است HomePod را روشن کنید و از سیری بخواهید چراغ ها را روشن کند یا هوای اتاق را خنک تر کند یا نور را کمتر کند. تمامی لوازم هوشمند خانه که با Homekit همخوانی دارند از سیستم تهویه تا درب پارکینگ همگی می توانند با سیری کنترل شوند. فقط کافی است به لوازم منزلتان Home app را اضافه کنید و پس از آن فقط با صدایتان توسط هوم پاد آنها را کنترل کنید.

مشخصات فنی

ارتفاع : 172 میلیمتر
عرض : 142 میلیمتر
وزن : 2.5 کیلوگرم
وایرلس : 802.11a/b/g/n/ac Wi Fi with MIMO
پشتیبانی از AirPlay2
زبان : انگلیسی (Australia, UK, U.S.)

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام