سیستم عامل جدید اپل واچ مربی باهوش و همراه تمرینات شماست. موسیقی مورد علاقه شما را براحتی برایتان پیدا می کند و به مانند دستیاری فعال تر از قبل در طول روز شما را همراهی می کند. Watch OS4 سیستم عاملی است که تاکنون تجربه اش نکرده اید.

 

Activity
از ابتدای صبح که ساعتتان را روی مچتان می بندید کلیه فعالیت های شما ثبت می گردد و با توجه به اهداف از پیش تعیین شده به شما یادآور می شود که در کدام مرحله از هدف مورد نظر هستید به چه میزان فعالیت نیازمندید یعنی بطور کلی تصویری از خودتان را لحظه به لحظه در اختیارتان می گذارد.

اپل واچ انقدر هوشمند است که بداند در انتهای یک روز کاری شما احتیاج به بالا بردن انرژیتان دارید و پیشنهادات ویژه برای دستیابی به این هدف به شما ارائه می دهد.

اپل واچ برای حفظ سلامتی شما کلیه اطلاعات ذخیره شده در رابطه با حرکات و تمرینات ورزشی شما در آیفونتان را دریافت می کند و نمودارهای ماهیانه از فعالیت هایتان در اختیاریتان قرار خواهد داد.

صفحه نمایش جدید سیگنال های جذابی را در زمانی که شما به هدفی خاص دست می یابید برایتان ارسال می کند و در پیروزی های بزرگ و کوچکتان به همراه شما جشنی رنگارنگ بپا می کند.

 

Workout
مسیر تمرینات را به شما نشان می دهد.
خاصیت هوشمند بودن اپل واچ این امکان را به شما می دهد که با فشار یک انگشت بر روی ساعتتان کلیه تمرینات و موارد مرتبط به تمرینات و بدنتان را بررسی کنید. ضربان قلب ، مسافت طی شده و …

با توجه به ضربان قلب و شرایط فیزیکی شما ساعتتان می تواند میزان کالری مصرفی شما را در اختیارتان قرار دهد و بگوید تا هدف روزانه خود چقدر فاصله دارید.

با اپلیکشن بروزرسانی شده شنا شما می توانید تمرینات و فواصل زمانی بین رفت و برگشت ها و سرعتتان را ثبت کنید و بر طبق برنامه ساعتتان تمرین کنید.

همگام سازی با تجهیزات دستگاه های ورزشی
اپل واچ شما این قابلیت را دارد که با دستگاه های ورزشی باشگاه ها همگام شود و اطلاعات تمرینی ، سوخت و ساز، ضربان قلب و ..ثبت کند. برندهایی که قابلیت همگام شدن با ساعت را دارند TechnoGym , MATRIX , Life Fitness , CYBEX , Star Trac , Stair Master , SCHWINN می باشند .

تعویض سریع
وقتی تمرینات را پشت سر هم انجام می دهید، یا تمرینات ترکیبی مانند ورزش های سه گانه انجام می دهید براحتی می توانید با تغییر ریتم تمرینات برنامه ها را هم توسط ساعتتان تغییر دهید و در انتها نقشه کاملی از مجموعه تمرینات و المان های مورد نیازتان داشته باشید.

مزاحم نشوید (Do Not Disturb)
وقتی شما شروع به تمریناتتان می کنید اپل واچ تان به طور خود برنامه مزاحم نشوید را فعال می کند. پس کلاس یوگا شما با صدای تماس و یا پیامک بهم نمی ریزد.

 

Music
موسیقی و انگیزه
آهنگ هایی بیشتر روی مچ دست ما

در watchOS 4 حالا دیگر اپل واچ شما می داند چه سبک موسیقی را می پسندید و آنها را برای شما ذخیره می کند. پس انگیزه شما برای انجام تمریناتتان بیشتر از قبل شده و در حالیکه در حال ورزش هستید موسیقی مورد علاقه شما در گوش شما در حال نواختن است.

همگام سازی اتوماتیک
تمام آهنگ ها و موزیک ها و میکس هایی که در اپل موزیک خود دارید بطور اتوماتیک با ساعتتان همگام می شود. یکبار انتخاب می کنید و همیشه گوش می دهید.

 

All-Day Assistant
دستیار همیشه شما
پیشرفت لحظه به لحظه
پیش بینی دائمی

در watchOS 4 واچ فیس های جدید سیری به اپل واچ اضافه شده است .استفاده از سیری این امکان را فراهم می آورد که هر لحظه در جریان شرایط محیطی مانند آب و هوا، ترافیک و .. باشید و به هر اطلاعاتی که نیاز دارید توسط نسل جدید سیری که بسیار هوشمندتر است دسترسی داشته باشید.

Kaleidoscope watch face
واچ فیس جدید رنگارنگ به اپل واچ اضافه شده است . قسمت تصاویر پویا را فعال کنید و تمام روز بر روی صفحه ساعتتان تصاویر مسحور کننده و زیبا را ببینید با چرخاندن Digital Crown می توانید خیلی سریع اشکال مختلف و زیبا را ببینید ..

Toy Story watch face
در watchOS 4 می توانید شخصیت های معروف و کارتونی کارتن معروف داستان اسباب بازی را روی دستتان داشته باشد.

پرداخت آسان
با بروزرسانی Apple Pay حالا می توانید از سیری بخواهید امن و آسان برای دوستی مبلغی را واریز کند و براحتی می توانید دریافت و پرداخت هایتان را در یک مسیج روی آیفون و ساعتتان ببینید. زمانی که پولی به حساب شما آمده باشد پول شما در امینت کامل نگه داشته می شود و هر زمان که نیاز بود می توانید آن پول را به حساب شخص دیگری واریز کنید و یا بوسیله Apple Pay از فروشگاه ها خرید کنید .

News
در اپلیکیشن اخبار ، در طول روز اپل واچ سرخط خبرها را بر اساس علاقه مندی هایتان به شما نشان می دهد و شما می توانید متن کامل و هر آنچه که می خواهید را ذخیره کنید تا بعداً از روی آیفون تان بخوانید.

 

ویژگی هایی جدید برای توسعه دهندگان
اپلیکشن های جدید برای کاربران
افزایش سرعت اپلیکشن ها، واچ فیس ها و تصاویر پس زمینه جدید ، دسترسی به هسته بلوتوث و Water Lock. بخشی از مواردی است که در watchOS4 امکان طراحی اپلیکشن های پویا و کاربردی بیشتری را به توسعه دهندگان می دهد و در نهایت این کاربران هستند که با رضایت بیشتری از اپل واچ خود بهره می برند .

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام