Torch on Focus جیلبریک جدیدی است که توسط Guy Kaplan ، توسعه داده شده است که عکاسی آیفونتان را در شرایط کم نور بهبود می بخشد. این توییک با مدیریت فلش LED  در پشت دیوایس برای لحظه ای روی شی مورد نظر فوکوس می کند و به همین دلیل فوکوس دیگر ثابت می ماند.

با این که دوربین آیفون در محیط های با شرایط نوری خوب در عملکرد فوکوس بسیار عالی است، اما گاهی اوقات در شرایط نوری کم رفتار های ناخواسته ای بروز می دهد و دلیل آن هم مشکل در سخت افزار و نرم افزار دوربین است که بتواند به درستی یک شی را تشخیص داده و روی آن فوکوس کند.

بعد از نصب، فلش LED  خاموش می ماند تا اینکه به صورت دستی روی یک شی در صفحه ضربه بزنید تا روی آن فوکوس شود. علاوه بر این، زمانی هم که روشن شود، تا وقتی اپلیکیشن دوربین باز است، روشن می ماند؛ مگر اینکه به صورت دستی خاموش شود.

واضح ترین مزیت Torch on Focus ان است که قادر است حتی قبل از اینکه روی دکمه شاتر کلیک کنید، اشیا را دیده و روی آن فوکوس کند. نور اضافه ای که توسط فلش فراهم می شود به سخت افزار دوربین کمک می کند راحت تر و سریع تر اشیا را تشخیص دهد.

شما می توانید Torch on Focus را به صورت رایگان از منبع BigBoss  سیدیا دانلود و نصب کنید. این توییک با اپلیکیشن اصلی دوربین در دیوایس های جیلبریک شده iOS 10  کار خواهد کرد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام