با اینکه آی مک پرو در WWDC امسال معرفی شد، هنوز جزئیات کامل آن توسط اپل منتشر نشده است. اما طبق یک گزایش جدید، این غول دسکتاپ اپل احتمالا به یک پردازنده کلاس سرور از اینتل مجهز شده باشد که اینگونه به طور غیر قابل باوری آن را سریع و قدرتمند کرده است.

بعد از غوطه وری زیاد در کد ها اصلی macOS High Sierra، وب سایت Pike’s Universum مدعی شده است که آی مک پرو با پردازنده های نسل Purley’s Xeon اینتل با سوکت LGA3647  وارد میدان خواهد شد.

برای آنهایی که هر دقیقه را صرف خواندن تغییرات در پردازنده های اینتل نمی کنند باید گفت که سوکت های LGA3647  برای کلاس سرور ها استفاده می شود و اگر اینگونه باشد، آی مک پرو را واقعا به یک غول شکست ناپذیر تبدیل خواهد کرد.

البته ما هنوز نمی توانیم این ادعا را تایید کنیم، اما به نظر می رسد که Pike’s  خبر های قابل اعتمادی در گذشته درباره محصولات اپل منتشر کرده است.  همراه با این تغییر، آی مک پرو احتمالا اولین دیوایسی خواهد بود که همراه با یک Secure Enclave عرضه خواهد شد و این بدین معناست که با یک پردازنده کمکی مانند مک بوک پرو جدید با تاچ بار خواهد آمد. بر اساس این ادعا می توانیم انتظار تاچ آیدی را هم در آی مک پرو داشته باشیم؛ البته اپل هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام