با توجه به اطلاعات درز پیدا کرده از نسخه iOS11 Golden Master و اطلاعات تایید شده توسط یکی از توسعه دهندگان اپل Steve Troughton-Smith احتمالا برای فردا باید انتظار داشته باشیم سه آیفون با نام های آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شود.

مدل های آینده آیفون X با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED و آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی با رم 3 گیگابایت و آیفون 8 با صفحه نمایش 4.7 اینچی با رم 2 گیگابایت خواهند بود.

در این راستا شایعاتی در مورد سه دستگاه با رم های 3GB,2GB قبلا توسط Ming-Chi Kuo منتشر شده بود.
Kuo اعلام کرده که DRAM این مدل ها 10 تا 15 درصد سریعتر از آیفون 7 با کیفیت بالاتر در AR خواهند بود البته این اخبار هنوز تایید رسمی نشده اند.

در حال حاضر آیفون 7 دارای رم 2 گیگابایتی و آیفون 7 پلاس دارای رم 3 گیگابایتی می باشد که در iPhone 7Plus رم بالاتر برای پشتیبانی دوربین دوگانه می باشد. هر دو آیفون 8 پلاس و آیفون X دارای دوربین با دو لنز خواهند بود که آیفون X دارای دوربین جلو با تنظیمات عمودی هم می باشد.

با توجه به برنامه اعلام شده قراراست که گوشی با نام آیفون X با صفحه نمایش OLED 5.8-inch در 12 سپتامبر معرفی شود. هم چنین دو مدل iPhone 7s و iPhone 7s Plus با طراحی های کنونی صفحه LCD هم در این رویداد معرفی خواهند شد.

جزئیات زیادی در مورد آیفون X این هفته منتشر شد از جمله این اطلاعات می توان از تنظیمات Face ID ،Apple Pay With Face ID ،Animoji،پردازشگر A11 و طراحی و سایز دستگاه نام برد.

 

با ما همراه باشید تا از اطلاعات بیشتر در مورد آیفون 8 و آیفون X مطلع شوید.

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما درادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام