بر اساس گزارش جدید از مینگ چی کو تحلیلگر موسسه KGI ، اپل تصمیم دارد از دوربین آیفون ایکس که دارای ویژگی تشخیص چهره می باشد در آیپد پرو بعدی نیز استفاده کند .

قاعداتاً زمانیکه اپل صاحب این تکنولوژی جدید و منحصر به فرد در دوربین TrueDepth می باشد ، استفاده از تاچ آی دی و دکمه هوم در آیپد پرو جدید و یا حتی مدل های دیگر آیپد چندان منطقی به نظر نمی رسد ، اما باید دید نظر اپل در مورد استفاده از این دوربین جذاب در سایر دیوایس هایش به چه شکل است .

پیش بینی می شود برخی از دیوایس های iOS از جمله آیفون ایکس ، آیفون بعدی و آیپد جدید و آیپد پرو جدید تا پایان سال 2018 به دوربین TrueDepth مجهز شوند . و بر همین اساس بسیاری از توسعه دهندگان تمرکز خود را روی قابلیت های این دوربین قدرتند خواهند گذاشت و اپلیکیشن های جدیدی مبتنی بر ویژگی های آن توسعه خواهند داد .

مطمعناً با توسعه بیشتر اپ های مبتنی بر ویژگی تشخیص چهره ، توسعه دهندگان سخت افزاری و نرم افزاری دیوایس های اندرویدی نیز ترقیب می شوند که به این تکنولوژی دست پیدا کنند و اپلیکیشن های متعددی را در این زمینه برای اندروید توسعه دهند .

چند روز قبل مینگ چی کو گفته بود که گوشی های اندویدی 2.5 سال از اپل برای دسترسی به این تکنولوژی عقب تر هستند .

آخرین آیپدی که اپل ارائه کرده است در ماه جون امسال (2017) بوده است ، باید دید اپل کی قصد دارد آیپد را آپدیت و نسخه جدید از آن را ارائه نماید .

 

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام