به گزارش DigiTime محموله های جدید آیفون X در راه بازارهای کریسمسی دنیاست.
به گزارش منبع آگاه از کارخانه فاکسکان ، اولین بار آیفون X به سمت مقصد بارگیری شده است. با افزایش تولید ماژول سنسورهای3D میزان تولید آیفون X به تولید مورد نظر اپل رسیده است و تقاضای مورد نظر سال نو‌میلادی و کریسمس را پاسخگو خواهد بود.

به گزارش analog IC چیپ های آیفون X در زمان مورد نظر در اختیار تولید کنندگان آیفون Xقرار گرفته است و میزان تولید آیفونX برای سه ماهه آخر ۲۰۱۷در سطح مطلوب اپل می باشد. این منبع آگاه می گوید بر خلاف گزارش های واهی رسانه ها هیچ دیرکردی از طرف تامین کنندگان قطعات آیفون X مشاهده نشده است و خط تولید با حداکثر توان مشغول تولید اخرین مدل آیفون است.

اطلاعات کاملی در مورد میزان تقاضای آیفون X در دسترس نیست. ممکن است طرفداران آیفون X مجبور شوند کمی بیشتر انتظار بکشند. بعد از به بازار آمدن iPhone 8/8plus حالا مشتریان اپل در انتظار آیفون X می باشند.

اپل از 27 اکتبر سفارشات برای آیفون X را آغاز می کند و این سفارشات را سوم نوامبر به خریداران تحویل می دهد. تا کمتر از ۲۰روز دیگر آیفون X در دستان هواداران اپل خواهد بود.

 

شما می توانید برای آگاهی از مشخصات آیفون X ، بررسی کامل آیفون X را مطالعه نمایید .

بررسی آیفون X

 

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام