ایرلاین بین المللی دلتا گوشی های لومیا و تبلت های مایکروسافت سرفیس ۳۷۰۰۰ خلبان و خدمه پروازی خود را با گوشی های آیفون و آیپدهای اپل جایگزین خواهد کرد.

این خبر را به تازگی Mac OS Ken منتشر کرده است و آن را تایید می کند . خبر این قرار داد در تاریخ ۱۸اکتبر ۲۰۱۷ توسط یکی از کارمندان این ایرلاین منتشر شد.

از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی ایرلابن دلتا ۲۳۰۰۰نفر از خدمه پرواز و ۱۴۰۰۰خلبان خود را مجهز با آیفون و آیپد پرو خواهد کرد.این تغیرات در راستای تغیرات کلی سیستم های ارتباطی دلتا می باشد.
آیفون 7پلاس جایگزین فبلت های لومیا ۱۵۲۰نوکیا خواهد شد. این تغیرات برای هرچه بهتر شدن خدمات خدمه پرواز دلتا برای مشتریان اش است، iOS امکان جدیدی بنام Guest Service دارد که خدمه پروازی می توانند بر اساس آن خدمات اختصاصی به مشتریان ارائه دهند. خدمتی که توسط آن می توان میان مشتریان عادی و VIPشرکت تمایز قائل شد و سطح خدمات رسانی را ارتقا بخشید.

این برنامه اطلاعات مرتبط به مسافران را قبل از سوار شدن و اطلاعات گیت های خروجی را در اختیار خدمه پرواز قرار می دهد. هم چنین خدمه پرواز می توانند با سایر ایرلاین ها و مرکز مراقبت KLM,AirFrace,Atlantic, در تماس و تبادل اطلاعات باشند.

 

آیپد پرو جایگزین سرفیس های مایکروسافت خواهد شد. این در راستای همکاری های دلتا با شرکت تجاری بزرگی است که طی این همکاری ها در نظر دارند با کمک iOS خدمت ناوبری را به سطوح بالاتر و امن تری ارتقا دهند.

برای خلبانان دلتا، iPad Pro اپل جایگزین تبلت Surface که در سال 2014 از آن در عرشه پرواز استفاده می شد، دلتا و شرکای تجاری دلتا در صدد استفاده از پلت فرم iOS هستند که آنها را در ارتقای سطح امنیت پروازی و بهبود خدمات ناوبری یاری می کند. همانند دستگاه فعلی، تبلت های جدید iPad Pro دارای مجموعه ای از ابزار برای خلبانان دلتا از جمله Jeppesen Flight Deck Pro برای برنامه ریزی پرواز، آخرین نسخه برنامه آشفتگی پروازی دلتا،Fight Weather Viewer Plus برای کنترل شرایط جوی و مرجعی از اصطلاحات و لغات مربوط به خلبانی و هوانوردی است.
اما دلتا همچنان به همکاری خود با شرکت مایکروسافت و استفاده از برخی ابزارهای این کمپانی ادامه می دهد.

این خبر تاثیر زیادی بر همکاری های دلتا و مایکروسافت خواهد داشت. این درحالی است که مایکروسافت در حال به بازار فرستادن Surface Book2 است که آن را رقیب مک بوک پرو می دانند.

آیفون و آیپدها از اوایل سال جاری در دستان خلبانان و خدمه پروازی دلتا خواهد بود.

 

 

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام