بر اساس گزارش جدیدی از مینگ چی کو تحلیلگر KGI آنتن نسل بعدی آیفون از نوع کریستال پلیمری مایع ساخته خواهد شد که سرعت LTE را افزایش چشمگیری می دهد.

آیفون های نسل بعد هم مانند آیفون Xحداقل دو آنتن خواهند داشت و از 4x4 MIMO پشتیبانی می کند .
ارتقا آنت

ن یکی از راه های افزایش سرعت LTE در مدل جدید آیفون با نام 2H18F می باشد . برای آنتن های LTE ماده FPCB ایده آل است.LCP ماده عالی برای PI است زیرا فرکانس بالایی دارد و عملکرد حرارتی و مقاومتی بالایی در برابر رطوبت دارد. گزارش عنوان می کند آیفون آینده حداقل مجهز به دو آنتن LCP LTE خواهد بود مانند آیفون X. اما مشخصات فنی بالاتری برای ساپورت 4x4 MIMO خواهد داشت.

قبل از این Kuo پیش بینی کرده بود که اپل تراشه های پایه بلند اینتل XMM7560 و کوالکام SDX 20 را به جای تراشه های اینتل XMM7480 و کوالکام MDM 9655 مورد استفاده قرار خواهد داد. کلیه این تراشه ها 4*4 MIMO را ساپورت می کنند.استفاده از این تکنولوژی تغیر چشمگیری در سرعت LTE خواهد داشت.

اپل اعلام کرده بر روی سه مدل جدید آیفون برای سال ۲۰۱۸ کار می کند. دو مدل 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش OLED و یک مدل 6.1اینچی با صفحه نمایش LCD.

 

 

با ما همراه باشید تا از اخبار بیشتری در رابطه با آیفون های نسل بعد مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام