مینگ چی کو تحلیلگر KGI Securitiesاعلام کرده که اپل برای مک بوک و اپل واچ های سال آینده بوردهایی با مدارهایی سریعتر و کوچک تر در نظر گرفته است.

تکنولوژی (FPBC) در حال حاضر در آنتن آیفون 8 و آیفون X به کار رفته است این مواد که به (LCP) شناخته می شود و در دوربین TrueDepth آیفون Xهم از آن استفاده شده پلمیری مایع و کریستالی است که سرعت انتقال بالایی دارد و حجم کمی دارد.

کو می گوید اپل در حال همکاری با Career است تا از این تکنولوژی در تولید مک بوک هایش هم بهره ببرد.

در صورت استفاده از این مواد برای مثال می توان با کوچکتر شدن قطعات ، فضای داخلی بیشتری داشت و هم چنین به دلیل سرعت بالای انتقال مواد LCP، انتقال اطلاعات سرعت بیشتری خواهند داشت. استفاده از این فناوری این امکان را به اپل می دهد تا با وجود فضای بیشتر در داخل مک ‌بوک‌، بتواند USB 3.2 و ورودی و خروجی‌های بیشتری را در مک ‌بوک قرار دهد.

در همین راستا اپل در حال گفتگو با تولید کننده FPCB LCPبرای تولید قطعات مک بوک هایش است. هم چنین اپل اعلام کرده در حال گفتگو با Careerبرای تولید آنتن های LCP برای اپل واچ می باشد.

کو می گوید تولید LPP FPCB چالش بزرگتری نسبت به مواد PI است، زیرا باید بیشتر به فرآیندهای ثبات مواد، فرایند دمای بالاتر، کنترل امپدانس و استانداردهای بالاتر از فرآیند اچ توجه شود پس از آن سایر کارایی های ماده مورد بررسی قرار گیرد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون مک بوک و محصولات جدید اپل مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام