بر اساس گزارش DigiTimes فروش آیفون X بر اساس انتظار در کشورهای ایالات متحده ، سنگاپور و تایوان پیش نرفته است. بر اساس پیش بینی اپل حدود ۳۰تا ۳۵میلیون واحد برای سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ و حدودا همین میزان برای سه ماهه اول ۲۰۱۸ است.

آیفون X عرضه چندان قوی نداشته است و زنجیره تامین هم شایعاتی را پخش کرده است که قرار است سال آینده میلادی اپل سه مدل آیفون به بازار عرضه خواهد کرد که دوتای آنها صفحه نمایش OLED و یکی از آنها صفحه نمایشی ال سی دی خواهند داشت. این دستگاه ها از سیستم 5G پشتیبانی خواهند کرد،البته اپل تا کنون هیچ کدام از این شایعات را تایید نکرده است.

۴روز پیش سفارشی برای آیفون X به اپل رسید و این محموله فردای آن روز تحویل گردید. در حالیکه پیش از این تحویل سفارشات را ۵تا ۶هفته اعلام کرده بودند.

منابع از فروش بالای اپل واچ سخن می گویند و میزان فروش این محصول را حدود ۲۷میلیون واحد برای سال ۲۰۱۸میلادی تخمین می زنند در حالیکه پیش بینی های قبلی در حدود ۲۳تا ۲۵میلیون واحد بود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون X مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام