اپل در جریان معرفی iOS11 گفته بود قصد دارد نقشه های داخلی فرودگاه ها و حتی فروشگاه ها و مگامال ها را به اپلیکیشن نقشه خود اضافه کند .حال اپل به وعده خود عمل کرده و نقشه داخلی فرودگاه های بزرگ جهان از جمله فرودگاه بین المللی لس آنجلس LAX ، فرودگاه لندن London’s Heathrow (LHR) و فرودگاه های جان اف. کندی JFK و لاگاردیا ی نیویورک(LGA)را به برنامه Apple Maps اضافه نموده است.

کاربران اپل در این مکان ها نقشه ی داخلی مکان های ورود و خروج ، سرویس ها، رستوران ها، مغازه ها و دیگر بخش های این فرودگاه ها را در اختیار خواهند داشت که هر محل از این نقشه داخلی قابلیت تبدیل به نقشه سه بعدی را دارد.

نقشه های داخلی فرودگاه های شیکاگو ( Chicago’s O’Hare International و Midway) در ماه اکتبر سال ٢٠١٧ به سرویس های Apple Maps اضافه شدند درحالیکه نقشه های داخلی فرودگاه های شهر هایی مانند هنک کنگ، آمستردام، هیستون و برلین در نوامبر به این سرویس ها اضافه شده اند.
سرویس های Apple Maps در حال حاضر حاوی نقشه های داخلی بیش از ٣٠ فرودگاه بزرگ جهان می باشند.

میتوان گفت که این بخش از نقشه ها بسیار دقیق برنامه نویسی شده اند.سرویس های Apple Maps روز به روز درحال پیشرفت و بهبود می باشند و اپل نیز در چند ماه قبل در حال اضافه کردن چنین نقشه هایی به سرویس نقشه های خود بوده است.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون Apple Maps مطلع شوید .

 

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام