طی خبری که بلومبرگ منتشر کرده است اپل در نمایشگاه سالانه CES 2018 با چند کمپانی تولید کننده عینک های AR صحبت هایی داشته است.

در طول نمایشگاه CES شرکت هایی مانند اپل،فیس بوک و گوگل با تولید کنندگان قطعات عینک های AR مقالات هایی داشتند، در همین اثنا کمپانی های کوچکتر مانند Snapو Xiaomi هم با کمپانی هایی برای تهیه قطعات اولیه هدست های AR مذاکراتی داشتند. این امر نشان دهنده تمایل بسیاری از کمپانی های این صنعت به ساخت هدست هایAR است. خبرها حاکی از سفارش قطعات کمی از طرف سامسونگ و ال جی برای ساخت نمونه های اولیه هم به گوش می رسد.

به تازگی شایعاتی به گوش می رسد که هدست واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۰وارد بازار می شود. این دستگاه با مشخصاتی از کمپانی اپل با سیستم عامل (rOS) با چیپ و صفحه نمایش مخصوص تولید خواهد شد. بنظر می رسد که حالا اپل بر روی صفحه ی لمسی و فعال سازی صدا و کنترل ها از طریق Siri کار می کند. در حالیکه در بخش نرم افزاری مهندسان بر روی قابلیت هایی مانند مکان یابی، تایپ کردن، اتاق های مجازی و پوشش ۳۶۰درجه کار می کنند.

اری گروبمان از شرکت فن آوری Lumus می گوید “ بیشتر کمپانی ها می خواهند در بازار عینک های واقعیت افزوده جایی برای خود پیدا کنند، اما رقابت در بالای لیست تولیدکنندگان بین کمپانی های صاحب نام است که کدام یک رهبر بازار خواهند بود. کمپانی Quanta یکی از همکاران اپل در تولید قطعات به تازگی مجوز تولید لنزعینک های AR را اخذ کرده است.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون عینک های AR اپل مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام